Dit 'nieuwsbericht' riekt behoorlijk naar een reclamecampagne.
Ik had het voor jullie graag onder stoelen of banken geschoven, maar dat ben ik niet van plan. Naar mijn mening is dit artikel gewoon prutswerk.
Het artikel staat bomvol non-informatie en heeft, naast de aankondiging van de releasedatum en een kort overzicht van de vernieuwingen, totaal geen nieuwswaarde. Het artikel heeft eigenlijk meer weg van een slechte recensie dan van een nieuwsbericht. Bovendien, het vijfde punt dat ik aanhaalde, maakt het wel helemaal bont: een alinea lang wordt er schaamteloos reclame gemaakt voor een andere game van EA, te weten 'Tiger Woods'. Die alinea bestaat overigens uit een reeks lettertjes die er niets te zoeken hebben.1) Volgens EA is de nieuwe NfS volledig 'next-gen'...
2) 'De actie is volledig next-gen. De intensiteit en agressie die kenmerkend zijn voor straatracen, spatten van het scherm', belooft uitvoerend producent Larry LaPierre.
3) De spelontwikkelaar lijkt bij zijn nieuwe spellen steeds meer de nadruk op interactie met de gamer te leggen...
4) EA heeft verder geprobeerd de nieuwe game zo realistisch mogelijk te maken.
5) Overigens probeert EA de gamer niet alleen in racegames meer bij de gameplay te betrekken. In de nieuwe Tiger Woods PGA Tour 08, die sinds vrijdag in de winkels ligt, kunnen golfers bijvoorbeeld...
Ik had het voor jullie graag onder stoelen of banken geschoven, maar dat ben ik niet van plan. Naar mijn mening is dit artikel gewoon prutswerk.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.