niet dat ik dat doe maar ik kan het nergens vinden
kan niet.. eenmaal gecrëëerd wordt een user niet meer verwijderd.. je kan enkel je profiel legen en niet meer posten.. da's al.
Dit is eigenlijk een vraag voor in Lieve Adjes trouwens
Dit is eigenlijk een vraag voor in Lieve Adjes trouwens
Oh ja.. en daarom vraag je het toch :?Op zondag 11 februari 2001 02:07 schreef Webmaster Starman Product het volgende:
niet dat ik dat doe maar ik kan het nergens vinden
Verwijderd
Ik zou het toch ook wel graag willen weten. Ik ben op T.Net geregistreerd als Caramba. In de tijd dat ik nog met een modem via HCCNet internette heette ik ook op GoT Caramba. Hierna ben ik echter op @Home overgestapt. Ik kan het paswoord van mijn (GoT) Caramba nog wel kan laten mailen (naar mijn HCCNet adres) maar daar schiet ik dus niet veel mee op
Ik heet nu dus noodgedwongen Jaapaap.
Dus eigenlijk wil ik vragen wat ik nu het beste kan doen:
1) Kan een moderator de user Caramba verwijderen? (op GoT alleen!!!) Dan registreer ik mezelf weer onder dezelfde naam.
2) Kan een moderator het email adres voor me veranderen?
3) Kan een moderator mij het paswoord geven, zodat ik het zelf aan kan passen?
Please Helpme
Dus eigenlijk wil ik vragen wat ik nu het beste kan doen:
1) Kan een moderator de user Caramba verwijderen? (op GoT alleen!!!) Dan registreer ik mezelf weer onder dezelfde naam.
2) Kan een moderator het email adres voor me veranderen?
3) Kan een moderator mij het paswoord geven, zodat ik het zelf aan kan passen?
Please Helpme
Jongens, dit soort vragen horen thuis op het Lieve Adjes-Forum. Dit Moddereter-Forum is om moderaties te bespreken.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Maar wat je wel kan doen (om even on-topic te blijven) is in lieve adjes te vragen of ze jouw email adres willen omzetten van de oude naar de nieuwe. Dat heb ik meerdere users zien doen. En meestal word daar gehoor aan gegeven.
Jaap, ga naar LA, kijk een adje lief aan en het antwoord op alle 3 de vragen is "Ja"
Kijk niet te lief. Want dan krijg je een ban ipv dat je email adres veranderd word...Op maandag 12 februari 2001 10:32 schreef IceStorm het volgende:
Jaap, ga naar LA, kijk een adje lief aan en het antwoord op alle 3 de vragen is "Ja"
Pagina: 1