Toon posts:

losse toetsen voor acer aspire 3002LC

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een acer aspire maar mis daar de Z toets van en de caps lock
bij acer moet ik gelijk een heel nieuw toetsenbord erin laten zetten, maar dat is geen optie.
Dus, weten jullie nog iets waar ik die losse toetsen misschien zou kunnen krijgen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

2ehands een kapot keyboardje regelen? Acer notebooks willen nog wel eens stuk gaan, dus de kans dat iemand nog een los keyboard heeft liggen is vrij aanwezig. Zet gewoon een advertentie in V&A en/of op marktplaats.

Verwijderd

Topicstarter
neem dan niet aan dat iemand dan een los toetsenbord van een aspire 3002 LC heeft
of zijn de toetsen van alle modellen hetzelfde? wel zonde dan dat acer niet gewoon zorgt dat die toetsen er zijn

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:57:
neem dan niet aan dat iemand dan een los toetsenbord van een aspire 3002 LC heeft
of zijn de toetsen van alle modellen hetzelfde? wel zonde dan dat acer niet gewoon zorgt dat die toetsen er zijn
Als je gewoon een keyboard van een notebook uit dezelfde serie pakt zal het vast wel werken.
Dat ze geen losse toetsen hebben is ergens wel logisch, die dingen wordne immers niet los gefabriceerd en het is natuurlijk een hel om dat logistiek allemaal goed te regelen, waardoor een enkele toets waarschijnlijk net zo duur zal zijn als een heel keyboard.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-02 16:39
Bedenk eens hoeveel toetsen een keyboard heeft. Maal het aantal modellen en verschillende talen.
Dat worden dan erg veel bakjes me losse letters en cijfers.

Je kan ook de keyboards los bij diverse winkels kopen. Effe Googlen.

[ Voor 18% gewijzigd door cornfed99111 op 01-09-2007 13:04 ]