Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
een resolutie van een game heeft geheel niets te maken met een output van een monitor, Dus wat jij goed vind, halen.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Maar het is toch wel zo kijk een 19 inch draait 1440.. en de ander 1650.. reso op 1650 is alles toch beter/mooier heb je FPS verlies.. of zie ik dat verkeerd... als ik een spel op mn monitor nu philips 107B 16inch :[ speel 1024x768 of 1600x1200.. heb je ook minder fps op hogere resolutie..
alle tips zijn welkom
alle tips zijn welkom
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Het beter/mooier principe klopt niet helemaal. Zolang als je native resolutie van een tft draait zal het er altijd optimaal uitzien. Kwa extra scherpheid en dergelijke maakt dat kleine resolutie sprongetje nog niet eens zo heel veel uit. (Wel iets maar nou niet echt van OMG wat een verschil)xenonNn schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 04:48:
Maar het is toch wel zo kijk een 19 inch draait 1440.. en de ander 1650.. reso op 1650 is alles toch beter/mooier heb je FPS verlies.. of zie ik dat verkeerd... als ik een spel op mn monitor nu philips 107B 16inch :[ speel 1024x768 of 1600x1200.. heb je ook minder fps op hogere resolutie..
alle tips zijn welkom
En 1680x1050 zou gewoon in 90% van de games goed moeten draaien met een 8800gts. En als je dus een 19" wide neemt draaien 99,9% van de games goed.
Hogere resolutie betekend eerder dat je meer ziet in games (en dus meer berekend moet worden). En voor bijv. multi-tasking kan het handiger zijn.
Patient gamer
Is er ook de mogelijkheid om op een 20 wide 1440.. resolutie te draaien.. dat het wel "mooi" aanzienlijk beeld is.