Nikon D70 | Nikkor 18-70mm F3.5-4.5G | Nikkor 50mm F1.8 | Micro Nikkor 60 F/2.8 | Tokina AF 12-24mm F/4 | Crumpler Pyjama Pride (L)
Windows setup heeft geen drivers nodig voor de CD/DVD drive, dat kan gewoon niet. Weet je zeker dat hij niet vraagt om drivers van je SATA controller?
Jup dat weet ik zeker. Maar ook al vroeg ie om de SATA drivers kon ik er nog niks mee aangezien de cd-drive niet herkent wordt.Exorcist schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:57:
Windows setup heeft geen drivers nodig voor de CD/DVD drive, dat kan gewoon niet. Weet je zeker dat hij niet vraagt om drivers van je SATA controller?
Nikon D70 | Nikkor 18-70mm F3.5-4.5G | Nikkor 50mm F1.8 | Micro Nikkor 60 F/2.8 | Tokina AF 12-24mm F/4 | Crumpler Pyjama Pride (L)
Zegt niks; 99% van de drivers moet je op floppy of USB-stick zetten tegenwoordig. Of je moet gaan slipstreamen maar of je daar vrolijker van wordt...cat_18 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:43:
[...]
Jup dat weet ik zeker. Maar ook al vroeg ie om de SATA drivers kon ik er nog niks mee aangezien de cd-drive niet herkent wordt.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Probleem opgelost. Het is de Firmware van de NEC 4550 die niet om kan gaan met Vista. Kwam het toevallig tegen op een ander forum, daar had iemand exact hetzelfde probleem. Heb nu een Pioneer brander erin gezet en dat gaat prima. Geen problemen what so ever.
Nu heb ik alleen nog het probleem dat mn processor koeler niet goed blijft zitten op mn moederbord. Wanneer ik er maar een klein duwtje tegenaan geef komt ie los. Ik heb het systeem proberen te begrijpen, maar de werking snap ik niet, buiten dat ik die 4 pluggen moet indrukken. Nu kan ik de zijplaat er niet opzetten, omdat daar een kokertje zit die m losduwt.. Wat doe ik verkeerd?
Nu heb ik alleen nog het probleem dat mn processor koeler niet goed blijft zitten op mn moederbord. Wanneer ik er maar een klein duwtje tegenaan geef komt ie los. Ik heb het systeem proberen te begrijpen, maar de werking snap ik niet, buiten dat ik die 4 pluggen moet indrukken. Nu kan ik de zijplaat er niet opzetten, omdat daar een kokertje zit die m losduwt.. Wat doe ik verkeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door cat_18 op 01-09-2007 17:59 ]
Pagina: 1