Toon posts:

ShockWave wel of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Ik heb laatst ShockWave geinstalleerd,toen was het al een heel gedoe

Maar als ik bijvoorbeeld naar heineken.nl gaat zegt ie dat ik het heb

maar ik heb nu een cd van me school gekregen die ik moet instlaren Modern Wiskunde havo/vwo
maar als ik die instaleer en ik druk dan op Modern Wiskunde zegt ie dat ik geen ShockWave heb.

Wie kan mij helpen.?

Met dit zoveelste geval van een ShockWave probleem

b.v.b

Verwijderd

http://www.adobe.com/shoc...g=Dutch&P5_Language=Dutch

Nieuwste shockwave versie, even installeren?
Gebruik je trouwens IE of Firefox?

Verwijderd

Topicstarter
AL geprobeerd

Ik heb Windows Internet Explore 7

Ik heb wel op die links gedrukt waar je bij staat maar dan moet ik norton ofzo er ook bij doen en dat wil ik niet,dus die vink ik dan uit,maar dan sluit de wizarrd zegmaar af en gebeurdt er niets meer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in mijn programma lijst kijk staat ShockWave daar wel bij,en de nieuwste versie,ik heb een nieuwe computer met windows vista en 1.8 ghz processor en 2 gig ram,en 350 gig harde schijf dus het moet echt wel passen denk ik zow.

Verwijderd

Topicstarter
Dit zijn de systeem eisen:

Pentium 400 Mhz processor (of vergelijkbaar),
32 Mb intern geheugen,
schermresolutie 800 x 600,
aantal kleuren (16 bit) highcolor

Nou min processor is zoon 10 X beter
En ik heb ongeveer 70 en half keer meer intern geheugen
Ik heb een 19'' scherm monitor
en vista in 32 bit,dus ik snap echt niet warom het niet werkt:S

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-07 09:11
Ik heb zoiets soortgelijks gehad. Alle websites werkten gewoon prima met Shockwave, maar mijn Moderne Wiskunde CD wilde gewoon NIET werken. Heel frustrerend, aangezien daar de uitgewerkte antwoorden op staan :P

Heb 't niet op kunnen lossen, gebruik die CD dus gewoon niet meer. Ik denk dat je het probleem vooral bij de CD moet zoeken.

offtopic:
Het is trouwens niet de bedoeling dat je zelf 3 keer achter elkaar post. Gebruik voor toevoegingen aan je post de 'edit' knop, rechtsbovenin je bericht.

[ Voor 20% gewijzigd door FreddyFish op 31-08-2007 22:23 ]

Pagina: 1