Ik heb nu een PII 350 op m'n Chaintec BXplus-mATX mobo en wil weten of hier nog een snellere processor op kan. Weet iemand dit?
Verwijderd
Chaintec misschien??
www.chaintac.com
Ben te lam om die link zelf te proberen trouwens, maar die zal het wel doen...
www.chaintac.com
Ben te lam om die link zelf te proberen trouwens, maar die zal het wel doen...
Ik heb op deze sites gekeken maar daarvoor moet ik weten welk type mobo ik heb en dat kan ik nergens vinden.
Wel weet ik dat de award id-string 10/13/1998-692-596-8671-2a6lgc3ac-00 is.
Kan iemand mij vertellen welk type mobo ik heb of waar ik dat kan vinden. Alvast bedankt voor de tips.
Wel weet ik dat de award id-string 10/13/1998-692-596-8671-2a6lgc3ac-00 is.
Kan iemand mij vertellen welk type mobo ik heb of waar ik dat kan vinden. Alvast bedankt voor de tips.
Verwijderd
ja lul heb je je icq of email nergen staan
ander heb ik een progje wat leest welk type en op welke websit je moet zoeken das erg makken lijk email mij maar als je het wilt hebben dan heb ik aleen je email en kunnen de anderen het nog steets niet zien snap i
[EDIT] By The WAY doe je die Procesor weg want ik ben naar een 350 Mhz aan het zoeken
mail me maar of icq me ff das makken lijker praten
ander heb ik een progje wat leest welk type en op welke websit je moet zoeken das erg makken lijk email mij maar als je het wilt hebben dan heb ik aleen je email en kunnen de anderen het nog steets niet zien snap i
[EDIT] By The WAY doe je die Procesor weg want ik ben naar een 350 Mhz aan het zoeken
mail me maar of icq me ff das makken lijker praten
Ik ben er via een mailtje naar chaintech nl inmiddels achter dat ik een 6vta2 mobo heb. Alleen is dat type nergens op hun site te vinden en weet ik nog steeds niet welke processoren er op kunnen.:'( Iemand die me kan helpen hier mee?
Pagina: 1