Jup, jup.Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:01:
Heeft iemand ervaring met een van deze programmatjes??
Werken ze echt??
Er zit een bewegingssensor in de Macbook (Pro), ter protectie van je harde schijf. Deze sensor wordt gebruikt door deze programma's.
🌞🍃
Zijn wel grappige programmaatjes. Wel een foutje in je post, de link naar smackbook is dezelfde als die van iAlertU.
Voor meer informatie over iAlertU kun je trouwens terecht op www.ialertu.com
Voor meer informatie over iAlertU kun je trouwens terecht op www.ialertu.com
[ Voor 31% gewijzigd door lolgast op 31-08-2007 20:20 ]
Probeer 't, Piet.Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:01:
Werken ze echt??
Heb dat smackbook een tijd terug eens geprobeerd. Wat ik me nog kan herinneren is dat ik toch een behoorlijke tik tegen m'n scherm moest geven voordat ie van venster ging wisselen. Gevoeligheid kon je dan nog wel wat instellen, dacht ik zo...maar ach. Vrij snel er weer afgehaald. Maar werken doet ie wel hoor.
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
Er is ook een geintje die "lightsaber" geluiden maakt als je 'm beweegt. Grappig, maar nutteloos.
No production networks were harmed during this posting
TS heeft nog geen mac.
Of de TS wilt ervaringen van andere mensen ?
offtopic:
hardware-
Verwijderd
Ja! erg mee gelachen op schoolEr is ook een geintje die "lightsaber" geluiden maakt als je 'm beweegt. Grappig, maar nutteloos.
Verder is er nog een pong spelletje die je via bonjour met andere macs kan spelen, het verschuift dan het balkje als je je mac kantelt. Spelletje heet netPong als het goed is.
Is er nergens een DMG download van de Smackbook te vinden? of kijk er verschrikkelijk over heen (ook op google niks gevonden)
Het oneindige X 0
VirtueDesktop kan 't ook, gewoon sensor instellen.
|>
Ik ben aan het sparen voor een macbook, maar heb deze nog niet.
Ik ben alvast op zoek naar wat leuke software en wou gewoon weten of dit werkt
Info als hierboven vind ik wel interesant, want ik ben niet van plan even hard te gaan kloppen op men nieuwe laptop.r.venema schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:23:
Heb dat smackbook een tijd terug eens geprobeerd. Wat ik me nog kan herinneren is dat ik toch een behoorlijke tik tegen m'n scherm moest geven voordat ie van venster ging wisselen. Gevoeligheid kon je dan nog wel wat instellen, dacht ik zo...maar ach. Vrij snel er weer afgehaald. Maar werken doet ie wel hoor.
Vitue desktops kan het ook met de lichtsensor gewoon die even afdekken dan dan wisseld je screen
www.weefab.com
Kun jij die sensor op mijn MacBook even aanwijzenSoul__assasin schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:14:
Vitue desktops kan het ook met de lichtsensor gewoon die even afdekken dan dan wisseld je screen
Verwijderd
Die heeft er geenMaartenvs schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:57:
[...]
Kun jij die sensor op mijn MacBook even aanwijzen
Ten eerste: First post van mij! Ben net een nieuwkomer in het Apple gebeuren, en ik ben nu al om 
Ten tweede: Smackbook vond ik iet wat... nep. Het werkt gewoon niet "lekker". iAlertU gebruik ik altijd, al is het maar om vrienden in de maling te nemen, ik vind het erg handig!
Ten tweede: Smackbook vond ik iet wat... nep. Het werkt gewoon niet "lekker". iAlertU gebruik ik altijd, al is het maar om vrienden in de maling te nemen, ik vind het erg handig!
enkel de macbookpro is uitgerust met 2 lichtsensoren voor het aansturen van de keybord verlichting.Maartenvs schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:57:
[...]
Kun jij die sensor op mijn MacBook even aanwijzen
www.weefab.com
Waar zitten die op de macbook pro?Soul__assasin schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:35:
[...]
enkel de macbookpro is uitgerust met 2 lichtsensoren voor het aansturen van de keybord verlichting.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Wrong, onder de 2 roosters. Links als rechts.Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:53:
Naast de keyboard tussen het rooster meen ik.
Pagina: 1