Toon posts:

Acer 5920G, Acer Software

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke software/Directories kan ik eigenlijk van de C: verwijderen? De directory Acer is bij mij 2,9 Gb, De directory DRV is 533 Mb.

Die Acer directory bevat volgens mij alle europese talen voor de Acer aplicaties. Daardoor is hij denk ik zo groot. Maar zomaar alles weggooien durf ik ook niet.

Die DRV directory is volgens mij dezelfde als op de recovery Applicatie en Driver DVD die je branden kan(?)

Mijn laatste vraag, welke tool heb je eigenlijk nodig? Alles zit toch eigenlijk al in Vista?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeggen, verwijder gewoon alles wat je niet nodig hebt. Vaak zit er bij OEMbakken en hele zut aan preloaded software die je vaak niet gebruikt. Gewoon uninstallen en klaar.

Verwijderd

Topicstarter
Tip voor andere Acer 5920 bezitters:

Heb ondertussen alle Acer applicaties gedeinstalleerd, De directories Acer en DRV verwijderd (bijna 3,5 Gig)
Via de applicatie en drivers DVD het empowering framework weer ginstalleerd en alleen eRecovery, eSettings, de Launchmanager en de Mobility center plugin geinstalleeerd.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

Simpelweg even nazoeken wat voor software het eigenlijk is, lijkt mij niet zo moeilijk en desnoods maak je een backup en/of kijk je of er installatiebestanden voorhanden zijn :). Dit bespreken in een topic lijkt mij niet echt nodig in ieder geval, vandaar dat het op slot gaat.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.