Nokia E70 | T-mobile GPRS | iMac Hoe in te stellen

Pagina: 1
Acties:

• desmodus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2023
Hi,

Mijn provider heeft problemen, en mijn verbinding ligt er een paar dagen uit. Nu wil ik met mijn iMac een bluetooth verbinding maken met mijn GSM. Ik heb een T-Mobile web'n'walk abbonnement, maar krijg het niet voor elkaar.
Weet iemand welke instellingen ik nodig heb hiervoor?

Alvast bedankt!

• jwchess
  • Niet online
Hier wordt het uitgelegd:
http://felipe-alfaro.org/...th-and-nokia-umts-phones/

Scroll even naar beneden voor de t-mobile instellingen.

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Op zich zou ik zeggen: Google is je vriend, want dit is gewoon te vinden, maar om je op weg te helpen: ik ga ervan uit dat je vanaf je GSM gewoon gebruik van GPRS kan maken. Op je Mac maak je dan een verbinding waarbij je je Nokia E70 als modem gebruikt (modemscripts zijn te downloaden via Nokia.com), je als telefoonnummer *99# invult, en voor de username en password tweemaal tmobile.

edit: hmmm instellingen zijn tegenwoordig anders dus ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Whieee op 31-08-2007 16:50 ]

Launching containers into space

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
tonyisgaaf in "[MacBook] Krijg geen bluetooth-gprs verb..."
Om maar even naar mezelf te linken. En de volgende keer dus beter zoeken, dit is exact dezelfde vraag.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

• desmodus
  • Laatst online: 17-07-2023
Helaas, met mijn e70 werkt het dus niet. Heb het met de instellingen in de link hierboven geprobeerd, maar niks. 1 keer kreeg ik verbinding, maar hij deed niks. Geen subnetmask en ip iets van 10.6.6.6..... Iemand hier die het wel gelukt is?