Hallo,
Ik heb een probleem met het installeren van VMWare op mijn Toshiba a100-812,
Tijdens de installatie van VMWare reset de computer zich en wil hij niet meer opstarten (als in in Windows dan inlog restart hij zich weer), ik kan dan alleen in veilige modes opstarten en een systeemherstel doen anders werkt het systeem niet meer.
Het crashpunt tijdens de installatie is bijna aan het einde van de installatie nadat hij de VMNet8 netwerk adapter heeft geinstalleerd. Ik heb de installatie een paar keer proberen uit te voeren (na systeemherstel) maar het probleem blijft het zelfde.. Ik krijg het niet voor elkaar om VMWare draaiend te krijgen.
Even wat informatie:
Heb dit probleem ook met de 5.5 versie van VMWare.. en op Google kan ik er weinig over vinden. Wordt doorverwezen en doorverwezen en kom er niet uit..
Alvast bedankt!
ZanZiB@r
**EDIT**
Owja, dit was ik nog even vergeten te melden. Er stond Windows Vista op de laptop maar dit heb ik vervangen door Windows XP Professional
Ik heb een probleem met het installeren van VMWare op mijn Toshiba a100-812,
Tijdens de installatie van VMWare reset de computer zich en wil hij niet meer opstarten (als in in Windows dan inlog restart hij zich weer), ik kan dan alleen in veilige modes opstarten en een systeemherstel doen anders werkt het systeem niet meer.
Het crashpunt tijdens de installatie is bijna aan het einde van de installatie nadat hij de VMNet8 netwerk adapter heeft geinstalleerd. Ik heb de installatie een paar keer proberen uit te voeren (na systeemherstel) maar het probleem blijft het zelfde.. Ik krijg het niet voor elkaar om VMWare draaiend te krijgen.
Even wat informatie:
Heeft iemand ditzelfde probleem?VMWare versie: VMware-workstation-6.0.0-45731
SysSpecs:
Besturingssysteem
Microsoft Windows XP Professional
CPU Type
Mobile DualCore Intel Core Duo T2250, 1733 MHz (13 x 133)
Moederbord Chipset
Mobile Intel Calistoga i945PM
Systeemgeheugen
2048 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM) (Standaard 1024 MB)
Video kaart
NVIDIA GeForce Go 7600 (256 MB)
Harde schijf
FUJITSU MHV2160BT PL (160 GB, 4200 RPM, SATA) (Jammer genoeg 4200RPM moet nog vervangen worden)
Netwerkkaart
Intel(R) PRO/100 VE Network Connection
Netwerkkaart
Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection
Verdere informatie over de laptop:
Klik Hier
Heb dit probleem ook met de 5.5 versie van VMWare.. en op Google kan ik er weinig over vinden. Wordt doorverwezen en doorverwezen en kom er niet uit..
Alvast bedankt!
ZanZiB@r
**EDIT**
Owja, dit was ik nog even vergeten te melden. Er stond Windows Vista op de laptop maar dit heb ik vervangen door Windows XP Professional
[ Voor 11% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 31-08-2007 15:11 . Reden: URL detail laptop geadd + OS INFO ]
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5