[CSL] Is deze PC goed? --> Mag het nou wel of niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 13:16

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Graag zou ik opheldering willen over het volgende:

Naar aanleiding van Wat is er nu anders in CSL? maak ik regelmatig TR's voor "Is deze PC goed?" topics.

Ik krijg echter het idee dat het draagvlak om dit soort topics te verbieden zeer mager is. Het topic Nieuwe PC is hier een mooi voorbeeld van.

Wat is momenteel de houding van GoT t.o.v. dit soort topics? Wordt het oogluikend toegestaan (en wordt Wat is er nu anders in CSL? dus niet echt nageleefd) of is het wel de bedoeling dit soort topics "uit te roeien"?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het nieuwe PC topic staat in PMG, een plek waar het sowieso niet hoort. Waarschijnlijk is die gewoon de aandacht van de mods ontglipt en dat hij daarom nog niet op slot zit. Doorgaans worden de topics in CSL (net als in de rest van HW) snel op slot gegooid, maar het kan natuurlijk altijd zijn dat de mods het wat drukker hebben, omnipresence is niet altijd mogelijk natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Terw-Dan, Socket A CPU's don't die, they just fade away... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:29

Thandor

SilverStreak

Het CSL Beleid is het beleid voor CSL, die geldt niet alleen voor users maar zeker ook voor de moderators. Niet dat ik bij het starten van een topic een zelfgeschreven beleid moet doorlezen, wel zal ik aan de hand van het beleid bepalen of een topic wel of niet door de beugel kan.
Het lijkt mij dus niets meer dan logisch dat wij de topics die niet mogen, zullen sluiten. Oogluikend toestaan zou niet erg consistent zijn en probeer ik dus ook te voorkomen :).

Overigens ben je wel erg 'snel' met dit topic. Het topic dat je aanhaalt is ongeveer 2 uur eerder geplaatst dan jouw topicstart :o. Moderators zijn niet 24/7 op GoT aanwezig ;). En zeker dit weekend niet, vandaar dat ik dit nu pas lees.
Afijn, blijf gewoon topic reports aanmaken, dan komt het allemaal goed. Het is enkel een kwestie van geduld tot er een moderator voorbij komt huppelen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Empie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:23:
Ik krijg echter het idee dat het draagvlak om dit soort topics te verbieden zeer mager is. Het topic Nieuwe PC is hier een mooi voorbeeld van.
Het topic wat je als voorbeeld aanhaalt is inmiddels gesloten. Zoals Thandor hierboven ook al zegt zijn moderators niet continue aanwezig en daardoor kan het gebeuren dat een topic wat we niet op het forum willen, toch enige tijd open blijft staan. De aanwezigheid van iets zegt niet gelijk iets over de wenselijkheid ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 13:16

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Okee, niet meteen mijn hoofd er af hakken!

Het voorbeeld wat ik aangehaald heb mocht dan misschien nog maar kort bestaan, het is ook echter maar een voorbeeld van de trend welke ik wilde belichten.

Dat ik de afgelopen tijd veel (ongesloten) topics van dit type langs heb zien komen zal dan misschien op toeval berusten, ik ben blij dat het draagvlak om de nieuwe policy uit te voeren zo aanwezig is (vind het namelijk een prettig idee om GoT niet te laten vervallen in een beginnersvraagbaak).

Het gaat mij dus zeer zeker niet over een specifiek geval of de reactiesnelheid, maar over de algemene acceptatie (en uitvoer) van de policy, ben blij dit even besproken te kunnen hebben.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Empie schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:51:
Dat ik de afgelopen tijd veel (ongesloten) topics van dit type langs heb zien komen zal dan misschien op toeval berusten
Als ik onderaan Complete Systemen & Laptops kijk, dan zie ik een behoorlijke lijst recente slotjes staan. Ik maak daaruit op dat de recente beleidswijziging zoals in Wat is er nu anders in CSL? valt te lezen ook daadwerkelijk wordt toegepast.

Ondanks dat zul je zien dat je altijd topics zult vinden die over het hoofd zijn gezien en wellicht ten onrechte open blijven :)
Het TR'en op zulke topics is dan ook een prima manier om ze alsnog bij de crew op te laten vallen hoewel dat ook niet waterdicht is.
Pagina: 1