Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen geluid bij youtube

Pagina: 1
Acties:
  • 1.647 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020
Ik heb onlangs de Dell Latitude D830 aangeschaft en mijn geluid bij youtube werkt niet.. Ik kan wel filmpjes afspelen maar heb er geen geluid. Mijn geluid zelf werkt wel.
Ik heb geprobeerd om (naar aanraden van iemand op Adobe forum) een bepaalde extra file in register te zetten en een "wavemapper" reg te editten maar dat hielp niet. Ik heb de nieuwe flash gedownload, K-Lite pack, hielp ook allebei niet. Tenslotte is het waard te vermelden dat het met IE en Firefox niet werkt.

Specs:

Processor
Intel Core 2 Duo T7100 (1.8Ghz/2MB/800Mhz FSB)

Grafische kaart
nVidia Quadro NVS 140M 256MB

Scherm
15.4" WSXGA+ (1680 x 1050) Dellsharp Wide Aspect Ratio TFT display

Geheugen
2.0GB, 667MHz DDR2 SDRAM Memory (2x1024MB)

Harde schijf
80GB SATA (5,400rpm)

Optisch station
8X DVD+/- RW Drive with Power DVD 7.0 and Roxio Creator 9.0

Edit: Ik zie nu helaas dat ik dit in het verkeerde forum heb gezet, kan een mod hem aub verplaatsen? Excuses!

[ Voor 6% gewijzigd door Mag op 31-08-2007 13:40 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:02
Domme vraag, maar staat Youtube niet gewoon op mute? Anders gewoon flash oipnieuw installeren/upgraden of eens in de setting van Flash zelf kijken.

[ Voor 47% gewijzigd door GENETX op 31-08-2007 15:00 ]

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-11 15:39
Ik denk toch echt dat het de flashplayer is.
Ik heb hetzelfde probleem gehad.
Ik weet wel dat ik niet even de standaard update via adobe heb gedaan, maar een standallone installatie gedaan en toen werkte het wel.

Ik ben er toen achter gekomen door gebruik te maken van google.....

[ Voor 88% gewijzigd door Spidey op 31-08-2007 15:05 ]

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 18:13
1) Als je Vista gebruikt staat het geluid van FireFox/IE misschien uit. Eventjes rechtsonder bij dat speaker icoontje checken dus.
2) Anders staat gewoon het geluid van die player van youtube uit, zelf ook eens gehad :D

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020
Ik gebruik geen vista, maar gewoon xp, het geluid staat (NATUURLIJK!) niet uit. En ik heb hem al geupdate en standalone geinstalleerd, beide helpt niet.

• Ganondorf_875
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Is het toevallig de laptop van de TU delft? Deze hebben namelijk allemaal het probleem dat youtube geen geluid heeft, maar ze zijn dit probleem nog aan het oplossen.

Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...

• Avalaxy
Ganondorf_875 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:37:
Is het toevallig de laptop van de TU delft? Deze hebben namelijk allemaal het probleem dat youtube geen geluid heeft, maar ze zijn dit probleem nog aan het oplossen.
Soort van het komt door de hardware in de laptop die youtube discrimineert ofzo? :')

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
leonpwner1 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 16:12:
[...]

Soort van het komt door de hardware in de laptop die youtube discrimineert ofzo? :')
Kennelijk :P
[TU DELFT] laptop 2007/2008 (Dell Latitude D830)

Tis exact dezelfde laptop als die van TS.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Avalaxy
Uit dat topic:
Hello everyone! We apologize for this inconvenience, but due to software issues, we are currently unable to fix the YouTube NO SOUND issue. We suspect that it may have something to with the codec or possibly a windows registry error.
Onzin dus dat het aan de laptop zou liggen, gewoon zelf windows erop zetten of XP codec pack downloaden

Verwijderd

Here is the solution for both youtube no sound and desktop refresh issue:

Go to Start menu-> Run -> type in "regedit.exe" -> extend the folder: HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/MICROSOFT/WINDOWS NT/CurrentVersion/ProfileList -> Within this folder, you shall find the file "ProfileImagePath" with the extensions of %SystemDrive%\Documents and Settings\administrator. -> right click on it and modify -> REMOVE the dot (.) after administrator -> reboot system

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Probleemtopics hebben niets in CSL te zoeken. Move naar CSA :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Wat je ook kan doen is met rechtermuisknop op je Flash Application zoals YouTube clicken.
Dan krijg je een website menu die instellingen van je Adobe Flash 9.*
Daar ga je naar Website Storage Settings Panel en verander je voor de site als Youtube de hoeveelheid naar 1 Mb of 10 Mb, wat je wil.
Je kan ook de algemene storage wijzigen zodat je het bij geen enkele site meer krijgt.

Dat deed het voor mij :)
Pagina: 1