Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SAP Consultancy / SAP Business Analist

Pagina: 1
Acties:
  • 695 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 20:17
Hallo,

Na een lange periode van ongeveer 10 jaar ervaring in de IT, wil ik mezelf gaan verdiepen in SAP oplossingen. Ik heb een redelijk uitgebreide achtergrond, maar ik wil verder dan support en technische oplossingen.

Nu vraag ik me af of hier mensen zitten die zichzelf op het gebied van SAP hebben gemanifesteerd, en zo ja, via welk traject, en met welke cursussen.

Ik weet nog vrij weinig van SAP af, maar pak de zaken snel op.
Misschien kan iemand mij hier vertellen wat de beste methodiek is om mezelf hierin te verdiepen.
En waar te beginnen om een consultancy certificering te bereiken.
Ik heb de site van SAP reeds bekeken, maar het is te uitgebreid om hier een conclusie uit te trekken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

dit is waarschijnlijk niet het beste topic om te posten, maar kreeg dit emailtje van een PSFT mailgroup, misschien wel wat voor iemand hier:

"Hi all,

I am recruiting for Director, Enterprise-wide SAP Management for Apple's IS&T organization.

The person in the role will be retiring, and we are actively looking now to replace.

Please call or email me to discuss: (+1) 408-974-0038 or julieg@apple.com

Thank you!

Julie (Keating) Gaither"

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 19:25
FragNeck schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:02:
Hallo,

Na een lange periode van ongeveer 10 jaar ervaring in de IT, wil ik mezelf gaan verdiepen in SAP oplossingen. Ik heb een redelijk uitgebreide achtergrond, maar ik wil verder dan support en technische oplossingen.

Nu vraag ik me af of hier mensen zitten die zichzelf op het gebied van SAP hebben gemanifesteerd, en zo ja, via welk traject, en met welke cursussen.

Ik weet nog vrij weinig van SAP af, maar pak de zaken snel op.
Misschien kan iemand mij hier vertellen wat de beste methodiek is om mezelf hierin te verdiepen.
En waar te beginnen om een consultancy certificering te bereiken.
Ik heb de site van SAP reeds bekeken, maar het is te uitgebreid om hier een conclusie uit te trekken.
* Sabelhout is Sappert :)

Het is denk ik handig van te voren je te realiseren welke richting je in SAP-land op wil (financieel, logistiek, HRM, etc) en dan een bedrijf te zoeken dat jou wil opleiden tot SAP-consultant. Ik ben zelf zo'n 2 jaar geleden in een SAP FICO masterclass ingestroomd bij Logica, daarna gecertificeerd bij SAP om vervolgens in het veld de meeste kennis op te doen.

Het is denk ik wel handig als je al kennis hebt van bedrijfsprocessen, met alleen een achtergrond in IT kom je er nl niet: je moet ook met de klant mee kunnen praten en kunnen adviseren.

Veel succes iig!

.....

Verwijderd

*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 18:39 ]

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 16:48
Wil je echt met SAP bezig?
Of wil je iets doen wat meer raakvlakken heeft met de business (i.p.v. zuiver technisch IT werk), en zie je SAP als de weg daar naar toe?

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

Ik dacht dat interacces ook Sap mensen detacheerd, misschien daar is contact mee opnemen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Pagina: 1