Nieuwe pc - welke winkel ?

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Wat is over het algemeen de goedkoopste computerwinkel in Nederland? Ik heb nl. geen zin om bij allerlei winkel alles apart kopen omdat het bij die ene winkel 5 gulden goedkoper is.

Verwijderd

pricewatch

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Op zondag 11 februari 2001 08:40 schreef Warez het volgende:
pricewatch
Hij wilt niks los kopen zegt ie toch zelf!

www.gistron.com is wel goedkoop!

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• sharkzor
  • Laatst online: 11-08 14:46
kijk ook eens bij http://www.informatique.nl

ze doen nooit moeilijk als er iets niet werkt.

Verwijderd

Ik koop tegenwoordeig ook alles bij Informatique. Heb er goede ervaringen mee.

Verwijderd

RG Computers
www.rgcomputers.nl
Zijn heel erg goedkoop, service is goed, bereikbaarheid slecht maar is ook niet echt belangrijk

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Heb goeie ervaringen met MyCom en Informatique... Ik koop echter liever bij Informatique vanwege de grotere sortering.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Niet denken aan aleen goedkoop :(
Maar wat dan als er kadoek is:?
En je hebt hem besteld waar je nooit komt, of nog erger kan niet voor vervoer zorgen. Niet gelijk roepen: "stuur hem dan per post op!!!!"
Service telt ook nog voor mij ;)
Het liefst koop ik bij een nieuwe pc, gewoon in mijn buurt, lekker handig als je probs hebt.
Als ik een nieuwe videokaart ga kopen, dan zoek ik wel de goedkoopste uit natuurlijk;)

p.s. reageer gewoon als je aangesproken voel, en er zijn ook mensen die nog nooit problemen hebben gehad, dus die moeten boos op mij reageren ;)

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 16:05
Op zondag 11 februari 2001 12:16 schreef O.D.Smolik het volgende:
reageer gewoon als je aangesproken voel, en er zijn ook mensen die nog nooit problemen hebben gehad, dus die moeten boos op mij reageren ;)
ik kocht m'n pc bij informatique
ik zelf heb geen problemen gehad en ze beantwoorden e-mail ook erg snel!

vriend van me wel (vergeten toetsenbord te leveren) binnen 24/h was die er ook!

echt goede service!

Verwijderd

www.europc.nl is ook heel goedkoop en heeft een goede shop-survey

Verwijderd

www.dell.nl goedkope combinaties en goede service. De extra's bestel je dan bij alternate, die is goedkoop in losse onderdelen en heeft ook een goede service.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 19:01

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Funprice is meestal wel goedkoop, Computerland is ook niet duur en heeft een goede service

Specs

Verwijderd

Waarom hebben "wij" een Shop Survey?

Juist, gebruik hem dan ook :)

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

Illusion

(the art of)

ik heb net m'n gehele pc bij www.eynstein.nl besteld, ik heb alleen mijn Iiyama A702HT en m'n Matrox Millenium g450 DH Bij Graficall gehaald, dit vanwege het prijsverschil en omdat eynstein ze niet precies had.
dus www.eynstein.nl

edit ik dacht dat je met [bold] en [/bold] iets in vet kon zetten. niet dus :( hoe moet het dan wel?? :?

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Denk dus dat het informatique wordt, omdat ik daar al eeder wat gehaald had en de service me wel wat beviel.

Voor bold moet je [ b ] en [ / b ] (zonder spaties :))

Zoals dit Test

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zondag 11 februari 2001 12:25 schreef sinterklaasrulez het volgende:
www.dell.nl goedkope combinaties en goede service. De extra's bestel je dan bij alternate, die is goedkoop in losse onderdelen en heeft ook een goede service.
Sorry, maar dell is behoorlijk duur als je het vergelijkt met de rest van de namen hier, ik zeg www.mycom.nl

Verwijderd

tip: ga NEVER NIET NOOIT naar paradigit.
losse spullen zijn daar wel goed maar komplete systemen....:r

Verwijderd

informatique
is dit niet van de zelfde eigenaar als klein informatica, die mij (en heel veel anderen) toen voor ruim 900 piek (totaal ongeveer 300.000 piek geloof ik) heeft opgelicht (nou ja, ik heb het uiteindelijk wel terug gehad, maar toch)

Verwijderd

Als ik jou was zou ik bij www.rgcomputers.nl je comp halen.
Is momenteel wel wat slecht bereikbaar (ivm 2 verhuizingen) maar is goedkoop en als er iets stuk is wordt het zonder probs omgeruild.(uit ervaring 1 duron core van gebroken zonder probs geruild. Zelfde voor mobo een beetje wild mee omgegaan:D maar kreeg gewoon een nieuwe:9)

Verwijderd

Ik zou voor informatique gaan, een fijne shop!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:11

Beaves

Usque ad Finem

informatique
is dit niet van de zelfde eigenaar als klein informatica, die mij (en heel veel anderen) toen voor ruim 900 piek (totaal ongeveer 300.000 piek geloof ik) heeft opgelicht (nou ja, ik heb het uiteindelijk wel terug gehad, maar toch)
Nee, Informatique is een goede winkel die al veel langer bestaat dan die k*twinkel waar jij het over hebt.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

www.grid-computers.nl

Dude zit in Enschede en is goed en niet duur.
Of kijk eens op www.space-promotion.nl

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Heb de laatste tijd veel zaken gedaan met informatique. En ik ben er heel tevreden over: het is een topwinkel.

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Gistron is ook top, als het wel goedkoop moet. Doen ook niet moeilijk over ruilen, etc.
Maar zoals andere al zeiden, als je het helemaal makelijk wilt, bestel dan bij een bedrijf, en hte liefst eentje bij je in de buurt...
Als je goedkoop uit wilt zijn, dan kan je gaan zoeken. Alle waar is naar zijn geld, het is echt waar.

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
niet de goedkoopste, wel erg goede service. NoRRoD Groningen. Maar er zijn vast mensen die het niet met me eens zijn.

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

mediamart, die gasten zitten in a'dam hebben gloof ik nog geen site.. adverteren wel regelmatig in de krant.. goed en echt goedkoop. althans nog geen problemen mee ondervonden :D

ik zag twee beren fout parkeren....

Verwijderd

Binnenkort moet je maar is kijken op www.wannahave-it.nl

Dat bedrijf begint over een paar dagen

Wannahave-IT................. wanna have it?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zie pricewatch op T.net

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.