Wat is over het algemeen de goedkoopste computerwinkel in Nederland? Ik heb nl. geen zin om bij allerlei winkel alles apart kopen omdat het bij die ene winkel 5 gulden goedkoper is.
Hij wilt niks los kopen zegt ie toch zelf!Op zondag 11 februari 2001 08:40 schreef Warez het volgende:
pricewatch
www.gistron.com is wel goedkoop!
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Verwijderd
RG Computers
www.rgcomputers.nl
Zijn heel erg goedkoop, service is goed, bereikbaarheid slecht maar is ook niet echt belangrijk
www.rgcomputers.nl
Zijn heel erg goedkoop, service is goed, bereikbaarheid slecht maar is ook niet echt belangrijk
Heb goeie ervaringen met MyCom en Informatique... Ik koop echter liever bij Informatique vanwege de grotere sortering.
Niet denken aan aleen goedkoop 
Maar wat dan als er kadoek is:?
En je hebt hem besteld waar je nooit komt, of nog erger kan niet voor vervoer zorgen. Niet gelijk roepen: "stuur hem dan per post op!!!!"
Service telt ook nog voor mij
Het liefst koop ik bij een nieuwe pc, gewoon in mijn buurt, lekker handig als je probs hebt.
Als ik een nieuwe videokaart ga kopen, dan zoek ik wel de goedkoopste uit natuurlijk;)
p.s. reageer gewoon als je aangesproken voel, en er zijn ook mensen die nog nooit problemen hebben gehad, dus die moeten boos op mij reageren
Maar wat dan als er kadoek is:?
En je hebt hem besteld waar je nooit komt, of nog erger kan niet voor vervoer zorgen. Niet gelijk roepen: "stuur hem dan per post op!!!!"
Service telt ook nog voor mij
Het liefst koop ik bij een nieuwe pc, gewoon in mijn buurt, lekker handig als je probs hebt.
Als ik een nieuwe videokaart ga kopen, dan zoek ik wel de goedkoopste uit natuurlijk;)
p.s. reageer gewoon als je aangesproken voel, en er zijn ook mensen die nog nooit problemen hebben gehad, dus die moeten boos op mij reageren
ik kocht m'n pc bij informatiqueOp zondag 11 februari 2001 12:16 schreef O.D.Smolik het volgende:
reageer gewoon als je aangesproken voel, en er zijn ook mensen die nog nooit problemen hebben gehad, dus die moeten boos op mij reageren
ik zelf heb geen problemen gehad en ze beantwoorden e-mail ook erg snel!
vriend van me wel (vergeten toetsenbord te leveren) binnen 24/h was die er ook!
echt goede service!
Verwijderd
www.dell.nl goedkope combinaties en goede service. De extra's bestel je dan bij alternate, die is goedkoop in losse onderdelen en heeft ook een goede service.
Funprice is meestal wel goedkoop, Computerland is ook niet duur en heeft een goede service
ik heb net m'n gehele pc bij www.eynstein.nl besteld, ik heb alleen mijn Iiyama A702HT en m'n Matrox Millenium g450 DH Bij Graficall gehaald, dit vanwege het prijsverschil en omdat eynstein ze niet precies had.
dus www.eynstein.nl
edit ik dacht dat je met [bold] en [/bold] iets in vet kon zetten. niet dus
hoe moet het dan wel??
dus www.eynstein.nl
edit ik dacht dat je met [bold] en [/bold] iets in vet kon zetten. niet dus
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Denk dus dat het informatique wordt, omdat ik daar al eeder wat gehaald had en de service me wel wat beviel.
Voor bold moet je [ b ] en [ / b ] (zonder spaties
)
Zoals dit Test
Voor bold moet je [ b ] en [ / b ] (zonder spaties
Zoals dit Test
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:44
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Sorry, maar dell is behoorlijk duur als je het vergelijkt met de rest van de namen hier, ik zeg www.mycom.nlOp zondag 11 februari 2001 12:25 schreef sinterklaasrulez het volgende:
www.dell.nl goedkope combinaties en goede service. De extra's bestel je dan bij alternate, die is goedkoop in losse onderdelen en heeft ook een goede service.
Verwijderd
tip: ga NEVER NIET NOOIT naar paradigit.
losse spullen zijn daar wel goed maar komplete systemen....:r
losse spullen zijn daar wel goed maar komplete systemen....:r
Verwijderd
informatique
is dit niet van de zelfde eigenaar als klein informatica, die mij (en heel veel anderen) toen voor ruim 900 piek (totaal ongeveer 300.000 piek geloof ik) heeft opgelicht (nou ja, ik heb het uiteindelijk wel terug gehad, maar toch)
is dit niet van de zelfde eigenaar als klein informatica, die mij (en heel veel anderen) toen voor ruim 900 piek (totaal ongeveer 300.000 piek geloof ik) heeft opgelicht (nou ja, ik heb het uiteindelijk wel terug gehad, maar toch)
Verwijderd
Als ik jou was zou ik bij www.rgcomputers.nl je comp halen.
Is momenteel wel wat slecht bereikbaar (ivm 2 verhuizingen) maar is goedkoop en als er iets stuk is wordt het zonder probs omgeruild.(uit ervaring 1 duron core van gebroken zonder probs geruild. Zelfde voor mobo een beetje wild mee omgegaan:D maar kreeg gewoon een nieuwe:9)
Is momenteel wel wat slecht bereikbaar (ivm 2 verhuizingen) maar is goedkoop en als er iets stuk is wordt het zonder probs omgeruild.(uit ervaring 1 duron core van gebroken zonder probs geruild. Zelfde voor mobo een beetje wild mee omgegaan:D maar kreeg gewoon een nieuwe:9)
Nee, Informatique is een goede winkel die al veel langer bestaat dan die k*twinkel waar jij het over hebt.informatique
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
www.grid-computers.nl
Dude zit in Enschede en is goed en niet duur.
Of kijk eens op www.space-promotion.nl
Dude zit in Enschede en is goed en niet duur.
Of kijk eens op www.space-promotion.nl
Heb de laatste tijd veel zaken gedaan met informatique. En ik ben er heel tevreden over: het is een topwinkel.
Gistron is ook top, als het wel goedkoop moet. Doen ook niet moeilijk over ruilen, etc.
Maar zoals andere al zeiden, als je het helemaal makelijk wilt, bestel dan bij een bedrijf, en hte liefst eentje bij je in de buurt...
Als je goedkoop uit wilt zijn, dan kan je gaan zoeken. Alle waar is naar zijn geld, het is echt waar.
Maar zoals andere al zeiden, als je het helemaal makelijk wilt, bestel dan bij een bedrijf, en hte liefst eentje bij je in de buurt...
Als je goedkoop uit wilt zijn, dan kan je gaan zoeken. Alle waar is naar zijn geld, het is echt waar.
niet de goedkoopste, wel erg goede service. NoRRoD Groningen. Maar er zijn vast mensen die het niet met me eens zijn.
mediamart, die gasten zitten in a'dam hebben gloof ik nog geen site.. adverteren wel regelmatig in de krant.. goed en echt goedkoop. althans nog geen problemen mee ondervonden
ik zag twee beren fout parkeren....
Verwijderd
Binnenkort moet je maar is kijken op www.wannahave-it.nl
Dat bedrijf begint over een paar dagen
Wannahave-IT................. wanna have it?
Dat bedrijf begint over een paar dagen
Wannahave-IT................. wanna have it?
Zie pricewatch op T.net
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()