Printscreen te herstellen na kopieren van text?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 11:04
Heej mensen,

Ik heb een kwartiertje terug een belangrijke printscreen gemaakt, maar ik was zo dom om daarna tekst te kopieren en te plakken, voordat ik de printscreen in paint of iets dergelijks had geplakt..

Is deze printscreen nog te redden? Staat hij nog ergens in de PC genesteld? Temp of een of ander Clipboard of zo...

Hoop dat ik hem nog kan redden!!

Bij voorbaat dank,
Aeonis~

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 11:04
Hmm.. ik las net dat een printscreen opgeslagen word naar het clipboard en dat daar maar 1 item per keer kan opgeslagen worden.. Dus waarschijnlijk ben ik hem kwijt.. toch?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:44

Koppensneller

winterrrrrr

Klopt, die ben je kwijt, helaas...

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Die ben je kwijt ja, tenzij je toen iets als Office had openstaan met het Office Clipboard, dan kun je maximaal 24 dingen opslaan... maar dat werkt niet altijd zoals je zou verwachten...

Ik denk dat je hem kwijt bent...

We are shaping the future

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien handig voor de toekomst; er zijn ook aparte programma'tjes naast office die alles onthouden, kan erg handig zijn.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

"Paniek" topics moeten ook voldoen aan de Windows Clients - Policy , en dat is helaas hier niet het geval.

Zou je in het vervolg toch even willen opletten dat je in ieder geval je Windows versie vermeldt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.