abit slotket !!! problemen

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:57
Hallo, ben u bezig met mijn test p-ctje, heb een 366 met af er toe stab. problemen. Gezien mijn huidige slotket geen voltsge tweak meer heeft heb ik een ABIT slotket3 gekocht, ziet er mooi uit, maar werkt niet!!

Ik krijg onder geen beding mijn celly 366 aan de praat... Wel had ik nog een soltek sl-02a++ liggen voor mijn hopelijk dinsdag binnekomede p3 850, dus ff proberen... die werkt wel zonder problemen, is dit bekend of zijn er meer mensen met deze problemen ?

hij ondersteunt wel de fcpga celly's.....
althans dat word beweerd.. ook in andere borden doet die het niet!

:( klote ding, die soltek was ook nog eens 2 piek goedkoper!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:42

Rico

Wie dit leest is gek....

Misschien moet je een jumper omzetten op de Abit. Heb hier zelf ook zo'n ding en werkt perfect.
Volgens mij zit er een jumper op voor FCPGA of PPGA. En jouw 366 is PPGA.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:57
ja , dat klopt, je kan keizen tussen een coppermine en een ppga, werkt voor geen ene metert, heb echt in mijn ondersoek echt alles geprobeert, had er trouwens 2 gekocht, en alle 2 willen niet, heb voltage ingesteld enm op autogehad, de bus hetzelfde , alle setting driehonderd dubbel gecontroleert, geen ene flikkert maakt het uit...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.