"wij van wc eend" policy van maken

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
heej mede tweak(st)ers,

kunnen we ms ergens een policy/faq maken dat de opmerking : "Wij van wc eend...." te gaan verbieden?

Elke keer als ik het lees irriteerd het me weer, de eerste keer was grappig 2e keer ook nog wel maar er is nu de afgelopen maanden in bijna elk thread wel zo een verwijzing te vinden.

Hoop dat jullie hier iets aan zouden willen doen.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nou het leuke is die opmerking blijft eigenlijk gewoon grappig, elke keer weer. En daarbij is het een soort diepe door alle cultuurlagen heen bewegende levenswaarheid.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben die tekst eigelijk maar 1x tegengekomen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wij gaan hier zeker geen verbod voor bakken. Modsysteem is juist bedoeld om dit soort rageteksten de kop in te kunnen drukken, en dat werkt best redelijk, dacht ik zo. T.net gaat in elk geval niet voor de bezoekers beslissen hoe hun gevoel voor humor eruit dient te zien :)

...al krijg ik er zelf ook tandjes van.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien dit meer over de reacties gaat en het moderatiesysteem daarvoor is, gooi ik deze met een boogje over de PriceWatch heen richting Tweakers.net Moddereter Forum

FA >> TMF

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 12:20

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Voeg dan meteen een verbod op het woord 'fanboy' toe.

Wel eens dat het veel misbruikt wordt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01
Edmin schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:58:
Voeg dan meteen een verbod op het woord 'fanboy' toe.

Wel eens dat het veel misbruikt wordt overigens.
Woorden verbieden is onzin. Zoals hierboven al gezegt is het moderatiesysteem daarvoor.
trouwens zie ik niks negatiefs aan het woord fanboy, dat mensen het op verkeerde plekken gebruiken is iets anders natuurlijk

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hoewel het een goed idee is, werkt het niet.

1) dat lijkt op censuur, terwijl er op een dag een nieuwtje komt waarbij de WC-eend veruit de beste aanpak is (mits ingebouwd in een betoog).
2) Men mag toch vrij reageren? Dat principe is best heilig enzo. De waardering (moderatie) is dan alleen voor WC-eenden niet best.
3) Dit is eigenlijk de beste reden: je wordt er alleen moe van omdat je het zovaak gezien hebt. het probleem is dat er zeg elke dag 1000 users bijkomen en elke dag 1000 mensen die vergelijking voor het eerst nieuw zien verschijnen. Dan lijkt het er meer op dat de klacht voortkomt uit gewenning bij de persoon zelf. En van alle dingen die users gaan ergeren op basis van gewenning is het devies: jammer dan. Want er zijn oudgedienden die bijna alles hebben gezien en dan zou je wel meer dingen kunnen verbieden (want immers al bekend). En zo werkt het natuurlijk niet (dit topic bv zou dan al bij voorbaat verboden zijn. :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

maratropa schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:04:
Nou het leuke is die opmerking blijft eigenlijk gewoon grappig, elke keer weer. En daarbij is het een soort diepe door alle cultuurlagen heen bewegende levenswaarheid.
Wat is er grappig aan? Ik vind het meer storend kudde gedrag in de meeste gevallen. Onderbouwing erbij ontbreekt namelijk in bijna alle gevallen. Veel mensen posten zelfs al niet meer de hele zin maar alleen "wc eend" en dergelijke kort door de bocht on-liners waarbij ik het jammer vind dat er geen -4 niveau is. Ik ben overigens wel tegen een verbod. Modding is de beste oplossing om het probleem (voor zover het een probleem is) het hoofd te bieden.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 31-08-2007 13:17 . Reden: extra info ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Afbeeldingslocatie: http://www.cleanathome.nl/images/wceend.gif
Volgens mij heb je echt teveel vrije tijd als je je hier druk om gaat maken :+ Lekker negeren en naar beneden modden als je vindt dat het niets toevoegd aan de discussie. :Y

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:56
Wij van wc eend vinden dit topic niet leuk :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 05:17
En ik denk dat mijn collega mij gelijk geeft als ik zeg dat
wij van WC-eend het niet relext vinden dat je een topic over ons opent.

/edit

Wat mijn collega zegt dus.

/edit 2

@ burninat0r
Nee, jou irriteert het als mensen 'bij voorbaad' schrijven :+

[ Voor 32% gewijzigd door _eXistenZ_ op 31-08-2007 22:26 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg dit is de huiskamer niet. Blijf aub een beetje serieus.

offtopic:
mij irriteert het wanneer mensen irriteerd schrijven maar je ziet me er toch geen topic over openen?
Pagina: 1