Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
[google="clicking mailto results in popup"] geeft o.a. clicking mailto: link causes many popups
Neem aan dat je de pc ook op spy-/adware gescand hebt ?
Neem aan dat je de pc ook op spy-/adware gescand hebt ?
Ik heb het op kunnen lossen dmv: http://www.mcavity.com/archives/geekery/windows_xpcorru.php
Al hielp het niet helemaal, ik heb uiteindelijk elke subkey appart moeten aanpassen, change ownership gaf een error, maar ik had dan opeens wel genoeg permissions om de permissions te wijzigen, dus dat per key gedaan, uiteindelijk de hele registry key kunnen deleten en in IE thunderbird als default app ingesteld, nu werkt het weer..
Al hielp het niet helemaal, ik heb uiteindelijk elke subkey appart moeten aanpassen, change ownership gaf een error, maar ik had dan opeens wel genoeg permissions om de permissions te wijzigen, dus dat per key gedaan, uiteindelijk de hele registry key kunnen deleten en in IE thunderbird als default app ingesteld, nu werkt het weer..
Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
TheRookie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:28:
[google="clicking mailto results in popup"] geeft o.a.
[..]
offtopic:
Probeer je eigen link eens?
Probeer je eigen link eens?
[ Voor 3% gewijzigd door kunnen op 31-08-2007 21:58 ]