Ik loop op het moment rond met een 3,5 jaar ouder Asus M6n notebook. Gisteravond heb ik het apparaat uitgezet. Vanochtend (zonder het ding verplaatst te hebben) probeerde ik het apparaat op de starten met de powerknop, maar dit had totaal geen effect. Niets slaat aan, niets licht op. Echter, wanneer ik gebruik maak van de Audio DJ functie, slaat de processor, de harddisk, de dvd-rom e.d. wel aan en licht ook de powerknop op, evenals de HDD-LED. Ik heb al geprobeerd om het geheugen te verwijderen, maar dit heeft geen invloed gehad. Daarnaast lijkt het mij dat wanneer dat kapot is, het apparaat ook niet in Audio DJ toestand wil starten.
Waar zou het probleem kunnen zitten? Mag ik concluderen dat het moederbord e.d. geen problemen bevatten en dat de powerknop daarmee gedeeltelijk kapot is (omdat het wel oplicht bij starten Audio DJ)? Garantie zit er helaas niet meer op...
Waar zou het probleem kunnen zitten? Mag ik concluderen dat het moederbord e.d. geen problemen bevatten en dat de powerknop daarmee gedeeltelijk kapot is (omdat het wel oplicht bij starten Audio DJ)? Garantie zit er helaas niet meer op...