dell 2707WFP aansluiten op upc mediabox en meer

Pagina: 1
Acties:

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-02 17:24
Heeft er al iemand ervaring met het aansluiten van een 2707WFP (27 inch dell monitor) direct aan de upc mediabox?

1. Waarschijnlijk moet ik een scart --> dvi kabel nemen om de boel aan te sluiten, maar hoe gaat dat beeld er dan uitzien? Even goed als op een normale LCD TV? Krijg ik geen problemen met native resolutie en allerlei vervelende bij-effecten?

2. Ook wil ik een PS3 of XBOX360 aansluiten, dit zal wat makkelijker gaan vanwege de hdmi uitgang van de console. Maar hier dezelfde vraag, heeft iemand dit al eens gedaan?

3. Ik moet een afstand van 10 meter overbruggen met mijn DVI kabel, is het verstandig om een versterker hiervoor te gebruiken?

Beetje searchen op het forum heeft mij nog geen goed resultaat opgeleverd. Ik wil wel zeker zijn dat het gaat werken als ik de spullen ga kopen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom gaan lopen klooien met SCART --> DVI? Is een S-video of composite input niet een stuk makkelijker? Die heeft je monitor immers ook.

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-02 17:24
nam automatisch aan dat je de beste verbinding moest nemen, vanuit de chello mediabox is dat geloof ik de scart verbinding. Iets anders heeft dat ding niet geloof ik. Of maakt het niet uit?

Er is ook een upc mediabox HDTV, dan kan je direct hdmi naar dvi lussen, dat schijnt beter te zijn.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

defiler1974 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:17:
nam automatisch aan dat je de beste verbinding moest nemen, vanuit de chello mediabox is dat geloof ik de scart verbinding. Iets anders heeft dat ding niet geloof ik. Of maakt het niet uit?

Er is ook een upc mediabox HDTV, dan kan je direct hdmi naar dvi lussen, dat schijnt beter te zijn.
Tja, als je SCART hebt kun je dat wel converteren naar DVI, maar het signaal wordt natuurlijk niet ineens beter daardoor. Dan kun je net zo goed composite pakken.