Echt Niemand een Oplossing hiervoor????

Pagina: 1
Acties:

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
Het probeem is dat als ik van de ene HD naar de andere kopiert dan loopt alles vast, ik heb van alles geprobeerd maar het loste niks op..:(
Volgens mij ligt dit aan de chipset van Via...

Ik heb over dit probleem eerder een thread geopend, meerdere mensen hebben hetzelfde probleem als mij en ze hadden ook geen oplossing..

Weet een van jullie een oplossing?????

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Worden je HD's niet te heet?

Verwijderd

Misschien een oplossing:

- flash de bios naar de laatste versie
- sluit elke hd aan op een andere ide controller.

Verwijderd

Heb ik ook een keer gehad, moest DMA van een van de twee schijven uitzetten

Ron

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
Op zondag 11 februari 2001 21:28 schreef ron.bouwens het volgende:
Heb ik ook een keer gehad, moest DMA van een van de twee schijven uitzetten

Ron
Ja maar dan gaat het rete traag, kopieren gaat dan 2 mb/s.

Verwijderd

Welk moederboard? Wat zijn je schijven, welk OS? Beetje meer details graag. Mijn computer gaat uit als ik op de verkeerde knop druk (dit is ongeveer dezelfde vraag)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 13:59
Je moet beide harde schijven als Master en Slave op de 80-aderige flat cable aangesloten hebben. Je moet dus niet de ene harde schijf als primary master hebben de de andere als secondary master.

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:47
Alhoewel ik denk dat het niet de oorzaak van je probleem is, zou je je geheugen even kunnen testen (zie http://reality.sgi.com/cbrady_denver/memtest86/ voor een goed programma daarvoor).

Of misschien ligt het aan het moederbord, en moet je proberen of een andere KT7A (daar ging het geloof ik om) hetzelfde probleem heeft.

Zelf heb ik geen oplossing gevonden (ik had het probleem ook, alles geprobeerd), en heb ik de Thunderbird en het moederbord maar omgewisseld voor een CUSL2-C een PIII die binnenkort binnen komt.
Pagina: 1