Toon posts:

Harpertown in een normale desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen Tweakers,

Ik was van plan om rond kerst een nieuwe pc te kopen, aangezien werken met een celeron van mijn pa niet echt op schiet :P. Rond die tijd zouden de 9800 en nieuwe 45nm Harpertown's uit zijn zoals jullie vast wel weten.
Maar ik vroeg me af of die Xeon ook in een normale desktop zouden kunnen. Omdat de nieuwere Xeon's allemaal in een socket 771 gaan in plaats van de oudere socket 775. Zal er voor Harpertown een manier zijn om ze in een normale desktop te zetten? Of in een betaalbare socket 771 moederbord te stoppen?

Alvast bedankt,

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waarom ga je niet gewoon voor de desktopvariant Yorkfield? (verkrijgbaar als Core 2 Quad) :)

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik geen zin heb om zo lang te wachten :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:17:
Ehh, je geeft aan dat je het ding met kerst gaat kopen.. dat duurt nog 4 maanden :?

Overigens, betaalbare so771 planken zijn er niet echt (althans, de goedkoopste staat voor 250€ in de PW) en veel van die dignen moeten ook nog FBdimmen hebben, dat spul is ook echt enorm duur ivm standaard DDR2 dat je nu voor een prikkie hebt.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:17:
Nou, dan koop je toch gewoon een Socket771 bord? Het lijkt me nogal voor de hand liggend dat een Socket771 processor niet op een Socket775 bord gaat passen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar klopt het dus dat er geen 775 uitgave komt? En kerst eigenlijk wanneer de 9800 en harpertown uitkomt maar dat is ook ongeveer rond die tijd...

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De Socket775 variant is dus de Yorkfield :)

[ Voor 11% gewijzigd door BalusC op 31-08-2007 08:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Okay bedankt, dan weet ik genoeg
Pagina: 1