Toon posts:

amd met sli of intel met sli of gewoon de duurste kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik wil een pc voor te gamen, ik wil vooral bioshock vollenbak kunnen draaien met goeie framerate.
Voor wat kies is dan het beste. Een amd processor op een sli moederbord met 2 redelijke grafische kaarten (welke??) of een intel processor en de geforce 8800 gtx

de prijs van de computer ligt liefst niet hoger dan 1700 euro,

als iemand een configje kan samenstellen of de voor en nadelen van de set-ups bespreken.

dat zou ik ten zeerste apprecieren

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-01 19:11

Just_I

What did you just say?

Het is niet de bedoeling dat wij dit soort vragen gaan beantwoorden aangezien er van je als tweakers wordt verwacht dit zelf te kunnen. Als je hier niet goed in bent, vraag het dan bij de winkel waar je de computer wil gaan kopen.
Mocht je ergens zelf niet uitkomen bij specifieke problemen, probeer dan eerst de search. Mocht dat op niks uitdraaien kan je deze vragen in een topic stellen.

Overigens wil ik je nog wel een tip geven voor je verdere zoektocht naar informatie: Benchmarks (zowel CPU als GPU)

[ Voor 18% gewijzigd door Just_I op 31-08-2007 00:16 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Kijk eens; bijna een kant en klaar systeem voor jou: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2007
Met wat kleine aanpassingen moet het wel in je budget passen.
En lees Wat is er nu anders in CSL? even :)

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
tsja, SLI is eigelijk niet zo krachtig. Twee matige kaarten (of net niet high-end) presteren nog lang niet zogoed als één goede kaart (x1950xtx 8800GTX).

Voor 1700euro heb je een bak met erg goede processor + beste videokaart op de markt (8800gtx) +2gb geheugen + uberdeluxe monitor.

Ctrl+k

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zie Wat is er nu anders in CSL?, kiezen moet je zelf doen. :)

Dit topic is gesloten.