Ik heb een SW 208 (8x4x32x) van Samsung waar ik best tevrede mee ben. Nu heb ik een tijdje terug een firmware update gedownload van de website van Samsung en daar zaten 2 progjes bij: 1tje voor windows en 1tje voor dos.
Als ik nu ga flashen via windows (ik weet, daar heb ik ook een hekel aan), dan zegt'ie dat alles goed gaat en dat ik als ie klaar is de pc opnieuw moet opstarten.
Dat doe ik dan en als ik dan kijk, dan zie ik dat de firmware nog niet is upgedate.
Onder DOS gaat ie flashen en geeft een hele hoop OKs tot ie tot een FAILED komt.
Ik start opnieuw op en ga weer naar windows.
Heb nou geen problemen met de drive, lijkt wel alsof ie helemaal niet geflashed is!
Weet iemand hoe ik em succesvol kan flashen?
Opnieuw downloaden had geen nut...
Als ik nu ga flashen via windows (ik weet, daar heb ik ook een hekel aan), dan zegt'ie dat alles goed gaat en dat ik als ie klaar is de pc opnieuw moet opstarten.
Dat doe ik dan en als ik dan kijk, dan zie ik dat de firmware nog niet is upgedate.
Onder DOS gaat ie flashen en geeft een hele hoop OKs tot ie tot een FAILED komt.
Ik start opnieuw op en ga weer naar windows.
Heb nou geen problemen met de drive, lijkt wel alsof ie helemaal niet geflashed is!
Weet iemand hoe ik em succesvol kan flashen?
Opnieuw downloaden had geen nut...