Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Green Liquid Cooled Machine.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik heb de faq niet goed gelezen en heb nog geen toestemming gevraagd in ''schop een modje''. Dit heb ik nu alsnog gedaan.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 22:53 ]

Verwijderd

Je hoort dit soort dingen aan te vragen in Shop een modje...
Lees hier voor even de FAQ van CM.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan heb ik daar dus straal overheen gelezen ga het meteen doen.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Het "schop een modje" kende ik nog niet, nu wel. Daar vond ik het topic, maar kon ik niet reageren... Hier dan toch maar.
Eigenlijk kan je het beter voedingen zonder behuizing noemen
1 vraag: waarom?! Lijkt me elektromagnetische storingen geven, en ronduit tricky als je erg hete onderdelen los in een houten kast stopt...

Verwijderd

Topicstarter
Het is de bedoeling om zelf een onderplaat te maken waarop de prints komen, dus ze liggen niet direct op het hout. De plaat waar ze op komen wordt gemaakt van een stroom geleidend materiaal die op de aarde wordt aangesloten.(net als normaal binnenin de voeding) Verder heb ik geen idee Wat het elektromagnetisme zou kunnen storen. Voor en achter komen er fans die lucht aan en afvoeren zodat er zoveel mogelijk warmte afgevoerd wordt. Dus ik ben zelf niet echt bang voor brand/smelt gevaar.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:07
Op slot, wegens geen toestemming gevraagd.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.