Toon posts:

Televisiekaart

Pagina: 1
Acties:
  • 583 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik zou graag af en toe eens een programmaatje kijken op mijn computer, maar hier is uiteraard een televisiekaart en wat kabeltjes voor nodig. Die kabeltjes kom ik wel uit ;), alleen met televisiekaarten heb ik geen ervaring en aangezien je zoveel verschillen soorten hebt vraag ik maar even om hulp.

Welke televisiekaart is het meest geschikt? Ik wil puur televisie kunnen ontvangen in goede kwaliteit.

Mijn oog is gevallen op de goedkoopste kaart van Azerty waar mij natuurlijk de vraag oprijst, waarom is deze zo goedkoop in vergelijking met anderen?:
http://azerty.nl/producte...1343/my-cinema-p7131.html

Graag jullie adviezen omtrent die kaarten, ik wil niet al teveel uitgeven!

Michiel.

P.S. Is zo'n ding voor een leek in te bouwen?

Verwijderd

Goede vraag,

Ik had zelf een Pinnacle PCTV Tuner kit for Vista. Maar die heb ik maar teruggestuurd want het beeld was echt belabberd (veel geprobeerd met programma’s enz.) Maar ik geloof dat Hauppauge kaarten wel goed zijn. Maar ik had ook gehoord dat TV Kaarten op je PC nooit even goed beeld als de gewone TV kunnen geven. Is dat waar? :|
Overigens is het inbouwen heel simpel als je het met beleid doet en als je zorgt dat je niet statisch bent (even goed tegen bijv. de radiator wrijven)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 21:17 ]

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02 19:24

Caveman

whahoehaha

Prima kaartje, nix mis mee.

Ik zou nog even voor de zekerheid wat topics doornemen, hier staat vast wel wat bij

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

de meeste kaartjes zijn goed. het "probleem" is dat normaal tv beeld slechter is dan een standaard vga 640x 480. beeld

btw radiator wrijven is een dikke misvatting .. bij esd gaat het erom dat er geen onladingen plaats mogen vinden. die ontstaan door een ladingsverschil. Door een verwarming vast te pakken ontlaad jij mischien wel, onder voorbehoud dat de verwarming proper is geaard en je een niet geverfd deel aanraakt, maar je pc niet, de (metalen) pc behuizing vastpakken is dan de beste manier. (naast de echte profesionele oplosingen, esd vloer met geleiden schoenen, poldbandjes en esd kleding)

[ Voor 16% gewijzigd door Fish op 30-08-2007 21:47 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
En werkt deze kaart ook in Windows Vista en mochten jullie dat niet weten hoe kan ik dat zelf onderzoeken?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En lees sowieso voor je post de FAQ van een subforum:
FAQ Overige Hardware [OH] (update 14-07-07)

- vragen over Consumentenvideo horen niet in Overige Hardware gedumpt
- sowieso zijn "Welke ... moet ik kopen?" vragen nergens op GoT de bedoeling

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.