Nu mijn iRiver iFP799 na 2 jaar trouwe dienst kapot is ben ik opzoek naar een nieuwe mp3speler.
Nu was ik enorm over mijn iRiver te spreken waarom? Omdat het apparaatje zo'n extreem goede bass kon laten horen. Ik luister veel hardstyle en heb van die in-ears doppen dus het ging erop
Tot nu.
Want soms kan hij het niet meer aan en gaat ie gewoon onverwachts uit, wat tot een irritatie leidde vanmorgen en zodoende is mijn iRiver nu kapot
R.I.P. iRiver
Nu is mijn vraag waarom was die kwaliteit van de bass zo goed. Nu zie ik bij de specs van die mp3speler het volgende:
Frequency Range: 20Hz~20kHz
Headphone Output Power: 17mW(R) + 17mW(L) (16 Ohm ) at Max. Volume
S/N Ratio 90dB : A weighted
No. Channels Stereo (L+R)
Nu denk ik dus dat het komt door de bold getypte regel.
Nu heb ik de iRiver S10 op het oog en deze heeft de volgende specs:
Frequency Range 20Hz~20kHz
Headphone Output Power 15mW + 15mW (16 Ohm) (at Max. Volum)
S/N Ratio 90dB
Nu zie ik dat bij de S10 maar 15mW output heeft, wil dit meteen zeggen dat de bass wat minder rijk is?
Kan iemand bij dit uitleggen?
Nu was ik enorm over mijn iRiver te spreken waarom? Omdat het apparaatje zo'n extreem goede bass kon laten horen. Ik luister veel hardstyle en heb van die in-ears doppen dus het ging erop
Tot nu.
Want soms kan hij het niet meer aan en gaat ie gewoon onverwachts uit, wat tot een irritatie leidde vanmorgen en zodoende is mijn iRiver nu kapot
R.I.P. iRiver
Nu is mijn vraag waarom was die kwaliteit van de bass zo goed. Nu zie ik bij de specs van die mp3speler het volgende:
Frequency Range: 20Hz~20kHz
Headphone Output Power: 17mW(R) + 17mW(L) (16 Ohm ) at Max. Volume
S/N Ratio 90dB : A weighted
Nu denk ik dus dat het komt door de bold getypte regel.
Nu heb ik de iRiver S10 op het oog en deze heeft de volgende specs:
Frequency Range 20Hz~20kHz
Headphone Output Power 15mW + 15mW (16 Ohm) (at Max. Volum)
S/N Ratio 90dB
Nu zie ik dat bij de S10 maar 15mW output heeft, wil dit meteen zeggen dat de bass wat minder rijk is?
Kan iemand bij dit uitleggen?
w00t