"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Dat is alles wat je moet weten. Mensen klikken wel door om het het te lezen. Voor de auteur leuk dat hij extra hits krijgt op zijn eigen site. Ook leuk dat mensen het dan op zijn eigen site lezen, inplaats van dat jij het quote. Toch?
[ Voor 19% gewijzigd door Nik op 30-08-2007 19:30 . Reden: belasting op de toegevoegde waarde in % ]
Daarmee ben ik akkoord indien het bericht daar staat. De bron is een persbericht op het crm paneel waarnaar ik niet kan linken, dus die tekst neem ik over met duidelijke bronvermelding.proller schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:29:
"maar heb respect voor auteurs van andere sites."
Dat is alles wat je moet weten. Mensen klikken wel door om het het te lezen. Voor de auteur leuk dat hij extra hits krijgt op zijn eigen site. Ook leuk dat mensen het dan op zijn eigen site lezen, inplaats van dat jij het quote. Toch?
Die link die blijven staan is gaat over een discussie hierover gebasseerd op hetzelfde bericht. Ze zijn dus niet de bron.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Dat ga ik doen denk ik, op de manier die jij uitlegt, en die ik vermoed ook wel door floppus zal gevolgd zijn geef ik hem 200 % gelijk.proller schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:46:
My badMisschien even een mail richting Floppus?
Tekst is aangepast (een stukje nu).
Op de FP staan nu ook prijzen zonder btw, misschien handig om het erbij te zetten.- the "cityconnect lite" account has a downloadspeed of up to 3 mbit/sec, an uploadspeed of up to 512 kbps and a datalimit of 15gb. it allows 1 computer to connect at a monthly rate of 12.95 euro/month vat excl, 15.67 euro vat incl.
- the "cityconnect" product features a download-speed of up to 10 mbit/sec, an uploadspeed of up to 1 mbit/sec and a datalimit of 40 gb. unlimited computers are allowed to connect. the price of this connection will only be 19.95 euro/month vat excl, 24.14 euro vat incl.
- the "cityconnect pro" account will have a downloadspeed of up to 24 mbit/sec, an upload-speed of up to 3 mbit/sec and no downloadlimit. this account will be offered at a monthly rate of 28.95 euro vat excl, 35.03 euro vat incl.
Verwijderd
Ook als wij een bron hebben, maar een herschreven bericht plaatsen geldt dat als nieuw werk.
Alleen, gaat het hier blijkbaar niet om werk van een auteur, maar een letterlijke tekst uit een informatiepaneel van de provider. Ik heb er geen toegang toe, vandaar de verwarring.
Als het goed is kan je de reactie alsnog aanpassen? Zo niet, laat het even weten.
Mijn excuses in ieder geval voor de edit.
Done.Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:18:
My bad, ik zag een letterlijke kopie van een stuk op een andere siteWe staan hier ook niet te springen als nieuwsberichten één op één worden overgenomen op andere sites, vandaar dat het ook niet andersom de bedoeling is.
Ook als wij een bron hebben, maar een herschreven bericht plaatsen geldt dat als nieuw werk.
Alleen, gaat het hier blijkbaar niet om werk van een auteur, maar een letterlijke tekst uit een informatiepaneel van de provider. Ik heb er geen toegang toe, vandaar de verwarring.
Als het goed is kan je de reactie alsnog aanpassen? Zo niet, laat het even weten.
Mijn excuses in ieder geval voor de edit.
Kan jij of Yoeri ook even het nieuwsbericht editten dat de prijzen ex btw zijn ?
Alvast bedankt.
Verwijderd
Misschien kan je beter een DM of mailtje naar Yoeri sturen.