Ik heb er al een paar weken last van, als ik met emule lekker bezig ben, dan kan ik ineens niet meer surfen , en de oplossing tot nu toe is, resetten, maar ik dacht laat ik is de HD bellen want misschien is er wel wat anders aan de hand, nou zodra je zegt dat je aan het downen bent via emule, dan willen ze je niet meer aanhoren want daar ligt het probleem, en je kan dan nog alles proberen te zeggen, maar ze hebben op de HD dan nog maar 1 rode lap voor ogen, genaamd emule, dus daar komen alle problemen vandaan, maar een oplossing, nee die hebben ze niet, ja eigenlijk wel, niet meer downen via emule, dat slaat noch kant noch wal.
.
[ Voor 185% gewijzigd door SCIxX op 30-08-2007 18:59 ]
Ik denk dat je router te veel connecties gebruikt door Emule. En dat hij daardoor crashed.
je kan je aantal connections in Emule 'ergens' wel instellen...
je kan je aantal connections in Emule 'ergens' wel instellen...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Zie ook de reacties in het IPB topic, met als toevoeging dat het een bekend issue is. Heb zelf ook een Siemens en na gebruik van Emule MOET ik mijn EB uitzetten en weer aanzetten, legen van de nat-entries is niet voldoende. Dus ja, het ligt wel degelijk aan E-mule. Heb er nog steeds geen oplossing voor gevonden en heb nu 1.5 jaar al IPB ...