Ik heb mijn nieuwe dvd/hdd recorder LG200mhs op mijn digitale ontvanger - Samsung - van @home aangesloten maar hij herkent alleen maar de 'basiszenders' (stuk of 33) en niet alle andere zenders die ik via TV Digitaal Extra ontvang. Van de digitale ontvanger gaat er een scart naar de AV1 aansluiting van de recorder. Daarnaast vanaf de digitale ontvanger een tweede scart naar de tv. De antenne is op de recorder aangesloten. Wat doe ik fout?
Ook andere aansluitingen hebben geen resultaat: digitale ontvanger naar Av2 van de recorder, Av1 van de recorder naar de tv. Via deze constructie kon ik wel alle zenders opnemen terwijl ik die aan het kijken was. Maar dat is eigenlijk geen optie want dan kun je geen timer opnames maken
Ik heb een 'ouderwetse' tv met 1 scart-aansluiting.
Wie kan mij helpen?
Dank
Ook andere aansluitingen hebben geen resultaat: digitale ontvanger naar Av2 van de recorder, Av1 van de recorder naar de tv. Via deze constructie kon ik wel alle zenders opnemen terwijl ik die aan het kijken was. Maar dat is eigenlijk geen optie want dan kun je geen timer opnames maken
Ik heb een 'ouderwetse' tv met 1 scart-aansluiting.
Wie kan mij helpen?
Dank