Heeft dit beeldkanon nu een vlak beeld of niet?
Is het een goede monitor?
Graag jullie hulp!!
Thanx!
Is het een goede monitor?
Graag jullie hulp!!
Thanx!
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Verwijderd
Hier heb ik hetzelfde schermpie (S900MT 1)Op zondag 11 februari 2001 08:23 schreef Mechaniker het volgende:
Ik heb 1 maand geleden ook zo'n S900MT 1 gehaald.. kreeg gelijk koppijn en pijn in mijn ogen door het onscherpe beeld. Alles geprobeerd maar het bleef onscherp. Gek is dat het buitenrandje van 1 a 2 cm wel scherp was, maar daarbinnen wazig. Teruggebracht naar CTW en zij vonden het normaal, maar ik niet, toch maar aangedrongen op inruil, een MA901U VM Pro 452 mee naar huis genomen, welke perfect is !!! Conclusie, geef iets meer uit aan je monitor, want je zit er de hele dag achter !!
Verwijderd
Volgens mij heb je dan net die ene uitzondering die de regel bevestigd gehad>:) Ik heb nl. al een maand of 4 deze monitor, en ondanks dat ie idd niet geheel plat is, bevalt ie me prima*D Echt een goeie koop geweest, vriend van me heeft er ook een en ook lovend erover. Mijns inziens, echt een oplossing als je niet teveel geld hebt en toch een goede 19' wilt. (1280-1024 max. 89Hz). Wel een fatsoenlijke videokaart achter proppen natuurlijk (duh)Op zondag 11 februari 2001 08:23 schreef Mechaniker het volgende:
Ik heb 1 maand geleden ook zo'n S900MT 1 gehaald.. kreeg gelijk koppijn en pijn in mijn ogen door het onscherpe beeld. Alles geprobeerd maar het bleef onscherp. Gek is dat het buitenrandje van 1 a 2 cm wel scherp was, maar daarbinnen wazig. Teruggebracht naar CTW en zij vonden het normaal, maar ik niet, toch maar aangedrongen op inruil, een MA901U VM Pro 452 mee naar huis genomen, welke perfect is !!! Conclusie, geef iets meer uit aan je monitor, want je zit er de hele dag achter !!