Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Zoek eens naar ASCII-tabellen en meer van dat soort termen, je bent vast niet de eerste die dit soort dingen ontdekt heeft.
Great minds think alike
[ Voor 8% gewijzigd door pven op 30-08-2007 16:14 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Onder welk OS wil je dit doen bijvoorbeeld, of moet het een OS-independent oplossing zijn?
Help hoort niet echt in een topictitel thuis, en volgens mij moet je met charmap toch ook al wat kunnen vinden
[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 30-08-2007 16:16 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
anders gezegt:
wat wil je er mee?
[ Voor 20% gewijzigd door BasieP op 30-08-2007 16:18 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
weet je iig welke je niet moet hebben
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Met alt-255 blijft er gewoon een spatie staan hoor.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ja dat is hem inderdaad.crisp schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:16:
Je bedoelt waarschijnlijk het unicode zero width space karakter
Da's in windows alt+200b
Alleen hoe gebruik ik alt met die B...?
Als ik alt+200b invoer pakt ie in Words bijvoorbeeld al Bestand. (Alt = spring naar menu, B is fastkey voor Bestand tab).
Het plan is namelijk het te gebruiken zodat we ingame met een stel jongens dezelfde nickname kunnen hebben. Dat moet met dit zero width character kunnen. 't is voor een film project.
[ Voor 16% gewijzigd door DutchManticore op 30-08-2007 16:42 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
http://www.fileformat.info/tip/microsoft/enter_unicode.htmDutchManticore schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:36:
[...]
Ja dat is hem inderdaad.
Alleen hoe gebruik ik alt met die B...?
Als ik alt+200b invoer pakt ie in Words bijvoorbeeld al Bestand. (Alt = spring naar menu, B is fastkey voor Bestand tab).
Het plan is namelijk het te gebruiken zodat we ingame met een stel jongens dezelfde nickname kunnen hebben. Dat moet met dit zero width character kunnen. 't is voor een film project.
[ Voor 10% gewijzigd door Kixtart op 30-08-2007 16:45 ]
☻/
/▌
/ \
(maar inderdaad, het werkt niet..)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
dan is spatie balk makkelijker
Weet iemand wat zo'n blokje is die je ook wel es bij zo'n willekeurige 3 cijfercode krijgt?
Dat is als je een teken hebt, dat niet in het lettertype staat dat je gebruiktKRG schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 21:59:
Weet iemand wat zo'n blokje is die je ook wel es bij zo'n willekeurige 3 cijfercode krijgt?
schoot me zojuist te binnen. 3e kolom staat in wat je zoekt.
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
die gebruikte ik altijd in de tijd van icq....Sillymidget schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 18:46:
je hebt ook nog alt+0160
doet deze niet wat je wil?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
DutchManticore schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:14:
Ja maar dat is gewoon een spatie.
dan is spatie balk makkelijker
Alt 160 is geen gewone spatie. Dit is een spatie die geen woord overloop naar de volgende regel kan veroorzaken. (Het woord blijft dus inclusief de spatie altijd op de zelfde regel staan. Volgens mij kan je deze ook maken in MS-Word met een ctrl-shift-spatie
over het onzichtbare karacter
Je zoekt alt 8203
[ Voor 10% gewijzigd door BovenHond op 27-09-2007 22:40 ]
als je in CS(zowel 1.6 als Source) kun je in console je nick tussen "quotes typen" en dan heb je een nick met een leeg stuk erin.DutchManticore schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:03:
Veeerrrdomme ingame in Counterstrike werkt het ook niet!
En verder als de ALT-255 zou ik ook niet weten