Movie op 2e display

Pagina: 1
Acties:

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik begrijp hoe je een filmpje in een 2e scherm kunt afspelen, bij Present Movie... in het View menu. En dan het 2e scherm selecteren. Maar als ik op het andere scherm dan bijvoorbeeld op safari wil gaan dan blijft het filmpje niet full screen op het andere scherm en komt hij weer op het 1e scherm terecht.

Kan ik dus een full screen film op het 2e scherm doen terwijl ik op de 1e gewoon andere zaken doe?

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Nee.
In het scherm waar de "toolbar" (de balk boveninstaat) dat is de "fullscreen" trigger.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:29

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

welk programma hebben we het nu over?

Verwijderd

ik gebruik een progje dat divx player heet, komt gewoon van divx.com geloof ik en krijg je gratis bij de divx plugins die je toch al nodig hebt..geen verdere instellingen nodig..ik sleep de player simpelweg naar mn tweede scherm, rechter knop + full screen en klaar..ik kan gewoon blijven surfen/msn'en etc. op mn macscherm

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Gebruik anders VLC, daar kun je in het menu instellen op welk display hij fullscreen gaat.

• nipro
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:50
zAo schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:55:
Gebruik anders VLC, daar kun je in het menu instellen op welk display hij fullscreen gaat.
Dat is anders ook prima mogelijk in Quicktime. :)

Hoempapaaa Holladiejeej.

Verwijderd

yeah, quicktime owned, lekker snel, werkt prima en hd is ook zeer goed!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:44

iMars

Full time prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:57:
yeah, quicktime owned, lekker snel, werkt prima en hd is ook zeer goed!
Ook fullscreen in 2nd sreen EN werken op de mac scherm?
Ik kan op mijn MBP met Quicktime een film fullscreen zien op mijn 2e scherm, maar zodra ik klik op mijn Mac scherm, verspring 'ie van fullscreen naar normale venster...

Koop hier mijn P1 reader :)

Verwijderd

Met MPlayer kan je ook bij opties instellen dat je fullscreen op de 2e monitor wil.
Pagina: 1