Toon posts:

[Vista] Niet te vinden map

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een programma geinstalleerd (DC++) en deze heeft muziek-bestanden gedownload in de map C:\program files\DC++\Downloads\ .Als ik de gedownloadde bestanden via het programma aanklik kan ik ze gewoon afspelen en via winamp zie ik ze gewoon ook via de volledige path in die map staan.

Als ik echter via computer of verkenner de map probeer op te zoeken, kom ik niet verder dan C:\program files\dc++\ . Hierin staan gewoon de programma-bestanden e.d., maar de verdere mappen zijn onvindbaar!

Ook als ik in de adresbalk de volledige locatie intype krijg ik een foutmelding dat de locatie niet te vinden is/bestaat o.i.d.

Iemand enig idee wat ik kan doen om de map weer zichtbaar te maken of anders de bestanden die erin zitten weg te knippen?

Via ms-dos (cmd) kan ik de map ook niet vinden. Als ik echter in winamp bijv. 'add media to library' aanklik en een browse zie ik de mappen in DC++ gewoon staan (downloads, filelists, hubs etc.)

Bij voorbaat dank voor reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:12

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Voorwaarde 1 bij het maken van een topic:
Use the search. Dit voorkomt dubbele topics.
Voorwaarde 2 bij het maken van ee topic:
Gebruik Google. Vaak is je probleem op Google te vinden.
Voorwaarde 3 bij het aanmelden op GoT:
Doe zelf genoeg onderzoek door voorwaarde 1 en voorwaarde 2 te gebruiken. Kom je er niet uit, meld dan wat je wel geprobeerd hebt, waar je op gezocht hebt en wat je probleem is uiteraard ;).

Bij voorwaarde 1 had je het volgende kunnen vinden:
IRC gedownloade files onvindbaar in Vista
Moet je uiteraard wel weten dat er een 'virtuele' program files map in je profiel wordt gemaakt. Kijk daar dus eens.

Edit:
Uiteraard ook welkom op GoT.

[ Voor 4% gewijzigd door Hero of Time op 30-08-2007 19:25 . Reden: Zo beter alt-92, ik ben hardstikke lief namelijk. ]

Commandline FTW

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Een applicatie hoort zijn data ook niet in %programfiles% weg te zetten maar in %appdata% of een andere writable lokatie ;)

Dus op zich is dat niet vreemd, en je bent ook niet de eerste nee :)

offtopic:
Hero, doe's lief :*

[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 30-08-2007 16:12 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Indexering van de map program files staat als default uit. Schakel deze in zodat je eerst een dag aan het indexeren bent en vervolgens wel kunt zoeken, of ga geavanceerd zoeken en vink de optie 'Inclusief niet-geindexeerde, verborgen en systeembestanden' aan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 08:27 ]