Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!
Je zou misschien een stukje vba kunnen draaien (in Outlook) om de dubbelen te identificeren.
Overigens kent Exchange single-instance-storage dus meerdere identieke mails worden maar een keer volledig in de database opgeslagen en je disk zou er dus niet sneller door vol moeten lopen.
Is die applicatie niet af te richten dat alleen de eerste keer een mailtje verstuurd wordt, en bij 2+3+4 die stap automagisch overgeslagen wordt omdat je een waarde IsMailed op 1 hebt staan ofzo
Overigens kent Exchange single-instance-storage dus meerdere identieke mails worden maar een keer volledig in de database opgeslagen en je disk zou er dus niet sneller door vol moeten lopen.
Is die applicatie niet af te richten dat alleen de eerste keer een mailtje verstuurd wordt, en bij 2+3+4 die stap automagisch overgeslagen wordt omdat je een waarde IsMailed op 1 hebt staan ofzo
Verwijderd
Kan je geen distributie groep aanmaken met die users en die in je applicatie configureren? Misschien dat dat wel werkt. Verder, iets als http://www.mapilab.com/outlook/duplicate_remover/ misschien?
Ik geef het topic trouwens nog even een tikje naar Windows Servers en Server-software want daar bespreken we Exchange
Titel ook ietsje aangepast.
OFF > WSS
OFF > WSS
Bedankt voor de reacties, het zal vast wel te customizen in de applicatie (Remedy 7) maar dat kost weer de nodige uren en dan zit je weer met het gezeik dat bij een upgrade naar een nieuwe versie het niet werkt. Ik dacht misschien kunnen we het ook aan de Exchange kant oplossen.
De tip van de duplicate mail remover zal ik hier eens voorstellen aan het team, moet misschien wat goedkoper zijn dan het aanpassen van de applicatie.
Als iemand nog weet of en hoe dit met het Intelligent Mail Filter van exchange 2003 SP2 zelf kan hoor ik het graag!
De tip van de duplicate mail remover zal ik hier eens voorstellen aan het team, moet misschien wat goedkoper zijn dan het aanpassen van de applicatie.
Als iemand nog weet of en hoe dit met het Intelligent Mail Filter van exchange 2003 SP2 zelf kan hoor ik het graag!
Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!
Pagina: 1