Tsja, wat je hieronder verteld (zie quote) zecht mij dat hij oplaad...
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:39:
[...]
1. energiemeter geeft eerst bij status van de batterij aan, dat hij op 13% zit en gaat opladen (voor slechts een minuut of zo), vervolgens bij 17% stopt hij met opladen (resterend staat hij op 18%) en gaat hij op net stroom en tenslotte, weer ongeveer een minuut later, doet de batterij niets meer.
Het gaat mij er dan ook niet om dat hij zich helemaal vol laadt, maar hoeveel er nog in gaat, hoe lang dat duurt en of hij nog op de accu kan draaien. We weten dat hij niet meer helemaal vol komt te zitten, echter willen we hier wel graag weten voor hoever hij het dan nog wel doet.. Zoals ik het hier lees laadt hij op, alleen niet helemaal.
Aan:
2. hij laadt nu helemaal niet op (had ik ook al duidelijk aangegeven...)
hebben we bijvoorbeeld ook niks. We kunnen nu niet weten of hij werkt op de accu of dat ook niet. Ik heb geen glazen bol zodat ik dit soort standaard testjes zelf even kan uitvoeren op je laptop om te kijken wat er mis is snap je. Jij zult je spul gerepareerd willen hebben of iig weten wat er mis mee is, dan zul je zelf ook wat moeten doen....
Met opladen bedoel ik dan ook gewoon aan de stroom hangen en kijken voor hoever er wordt op geladen. Opladen is NIET gelijk aan het helemaal vol laden van een accu.