Hoi allen,
Weer eens wat van me laten horen dan maar. Ik ben een klein maandje geleden vertrokken naar Frankrijk en heb daar samen met mamlief onze twee favoriete plekken bezocht: Montalivet en La Crouzette, een landgoed van familie van ons nabij Cahors.
Was erg gezellig, en ondertussen heb ik nog kans gezien wat foto's te schieten. Ben benieuwd wat men ervan vindt
Even de apparatuur
Camera: Sony DSC-V3
Formaat: 5 MP JPEG
Geheugen: 1x 1GB Dane-elec CF, 1x 256MB MemoryStick
Even een noot vooraf: ik moest noodgedwongen zonder statief foto's nemen vanwege het ontbreken van een quickshoe van mijn statief (inmiddels weer een nieuwe binnen). Daardoor was het extreem moeilijk om onbewogen foto's te krijgen bij weinig licht. Ik heb zo veel mogelijk de omgeving als statief gebruikt (grond, paaltjes, tafels).
Foto 1 - Graanveld

Foto 2 - Graanveld #2

Foto 3 - Graan

Foto 4 - Pijpleiding die de zee inloopt

Foto 5 - Zonsondergang Montalivet

Foto 6 - Zonsondergang Montalivet #2

Foto 7 - Uitkijkpost bij de zee

Foto 8 - Lantaarns

Foto 9 - Verlaten bankje

Foto 10 - Landgoed La Crouzette

Foto 11 - Landgoed #2
Weer eens wat van me laten horen dan maar. Ik ben een klein maandje geleden vertrokken naar Frankrijk en heb daar samen met mamlief onze twee favoriete plekken bezocht: Montalivet en La Crouzette, een landgoed van familie van ons nabij Cahors.
Was erg gezellig, en ondertussen heb ik nog kans gezien wat foto's te schieten. Ben benieuwd wat men ervan vindt
Even de apparatuur
Camera: Sony DSC-V3
Formaat: 5 MP JPEG
Geheugen: 1x 1GB Dane-elec CF, 1x 256MB MemoryStick
Even een noot vooraf: ik moest noodgedwongen zonder statief foto's nemen vanwege het ontbreken van een quickshoe van mijn statief (inmiddels weer een nieuwe binnen). Daardoor was het extreem moeilijk om onbewogen foto's te krijgen bij weinig licht. Ik heb zo veel mogelijk de omgeving als statief gebruikt (grond, paaltjes, tafels).
Foto 1 - Graanveld

Foto 2 - Graanveld #2

Foto 3 - Graan

Foto 4 - Pijpleiding die de zee inloopt

Foto 5 - Zonsondergang Montalivet

Foto 6 - Zonsondergang Montalivet #2

Foto 7 - Uitkijkpost bij de zee

Foto 8 - Lantaarns

Foto 9 - Verlaten bankje

Foto 10 - Landgoed La Crouzette

Foto 11 - Landgoed #2