Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

battery laad niet meer???

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier al last van gehad mijn batterij laad niet meer hij geeft wel aan dat hij aangesloten zit
maar laad niet meer het oranje lampje knippert rechtsboven en als ik hem aanzet loopt hij het bootscherm door kom ik tot het aanmelden van mijn ww van mijn sim en dan geeft hij een rood knippertje rechtsboven en gaat weer uit
Alvast bedankt
Mar

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 14:06

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

De batterij van wat voor apparaat? Een topic generator met sim? Smartphone (welk type?)? "Gewone" mobiele telefoon (welk type?)? Een iets gedetailleerdere beschrijving van je probleem zou een eind helpen. Nu is het een raadsel waar het over gaat.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

catch (InsufficientInformationExeception ex){

Het spijt me, maar m'n psychic-powers liggen nog aan 't strand. Dus ga ik 't gewoon maar vragen.

Waar heb je 't over?
Waarvan is die batterij die niet meer oplaad? (type etc.)
En hoe lang heb je die al?

kortom, more info please
}finally{
must type faster :p
}

[ Voor 9% gewijzigd door J2pc op 30-08-2007 12:32 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

SnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:28:
De batterij van wat voor apparaat? Een topic generator met sim? Smartphone (welk type?)? "Gewone" mobiele telefoon (welk type?)? Een iets gedetailleerdere beschrijving van je probleem zou een eind helpen. Nu is het een raadsel waar het over gaat.
Zoals hij zegt, iets duidelijk graag...

Mogelijk zelfs in het topic waarover het toestel gaat posten, als dat de bedoeling was..

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.