Geen beeld op DVI

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik vanmorgen mijn computer aanzette krijg ik geen beeld meer in windows op de dvi aansluiting. Als ik mijn beeldscherm via een converter op de dvi uitgang aansluit (dus analoog) dan krijg ik wel gewoon beeld.
Bij het opstarten van de computer (bios etc) en windows (laadbalkje vista) krijg ik wel beeld (dvi.) Maar zodra windows is geladen krijg ik geen beeld meer op dvi (no-signal.)
Drivers opnieuw installeren helpt niet net zoals t opnieuw installeren van windows.

Specs:
Video: Geforce 8600gts
Scherm: Acer AL2216W

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Aangezien je toch af en toe beeld krijgt op DVI (boot) zou ik gokken op driverissue. Weet iemand of bootscreens analoog over DVI gaan of digitaal?

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:33
Was dat niet een productiefout in dat Acer schermpje? Ik zag er laatst een topic over op GoT

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost. Heb zelf ergens op internet nog een tip kunnen vinden van mensen met hetzelfde probleem.
Wat heb ik gedaan?
1. Sluit DVI én VGA aan op de computer (dus zowel alle 2 de kabels in de monitor als in de pc, pc staat uit)
2. Zet de computer aan en laat hem volledig opstarten.
3. Zet de computer weer uit
4. Trek de VGA kabel uit de pc en laat de DVI erin zitten
5. Trek de monitor 10 seconden uit (stroom)
6. Monitor weer insteken, pc opstarten en probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:22:
Het probleem is opgelost. Heb zelf ergens op internet nog een tip kunnen vinden van mensen met hetzelfde probleem.
Wat heb ik gedaan?
1. Sluit DVI én VGA aan op de computer (dus zowel alle 2 de kabels in de monitor als in de pc, pc staat uit)
2. Zet de computer aan en laat hem volledig opstarten.
3. Zet de computer weer uit
4. Trek de VGA kabel uit de pc en laat de DVI erin zitten
5. Trek de monitor 10 seconden uit (stroom)
6. Monitor weer insteken, pc opstarten en probleem opgelost
dus allebij de kabels erin doen kan gewoon ? dat geeft geen schade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:48
Maat van me heb z'n pc zo een aantal maanden gebruikt, puur uit onwetendheid en omdat beide kabels in de doos van z'n Medion doos zat. Nja, dat deed het nog steeds...
Pagina: 1