Even een algemeen vraagje want het is namelijk nogal lastig zoeken of dit mogelijk is aangezien de zoektermen nogal algemeen zijn. (Heb er tijdje naar gegoogled)
Ik wilde graag weten of het mogelijk is om met PHP automatisch in te loggen op een site waarbij er zo'n .htaccess achtig inlog popupje komt.
(Alleen in dit geval is het een IIS server).
Met PHP automatisch inloggen op websites met gewone login formulieren heb ik al voor elkaar gekregen maar deze wijkt net weer af doordat het een pop-up is.
Voorbeeld: www.greendirect.nl
Wat ik dus wil is dat ik een PHP script maakt met daarin de login gegevens etc, en als dat php script aangeroepen wordt dat je automatisch al ingelogd geredirect wordt naar de website, dat is allemaal geen probleem op het inloggen in de popup na, is dit uberhaubt mogelijk?
De veel gegeven oplossingen zoals:
Heb ik geprobeerd in te stellen met de juiste gegeven en daarna te redirecten maar dat haalt niets uit.
Volgens mij moet ik bepaalde header instellen, kan dat kloppen?
Ik wilde graag weten of het mogelijk is om met PHP automatisch in te loggen op een site waarbij er zo'n .htaccess achtig inlog popupje komt.
(Alleen in dit geval is het een IIS server).
Met PHP automatisch inloggen op websites met gewone login formulieren heb ik al voor elkaar gekregen maar deze wijkt net weer af doordat het een pop-up is.
Voorbeeld: www.greendirect.nl
Wat ik dus wil is dat ik een PHP script maakt met daarin de login gegevens etc, en als dat php script aangeroepen wordt dat je automatisch al ingelogd geredirect wordt naar de website, dat is allemaal geen probleem op het inloggen in de popup na, is dit uberhaubt mogelijk?
De veel gegeven oplossingen zoals:
PHP:
1
2
3
4
5
| $_SERVER['REMOTE_USER'] $_SERVER['REDIRECT_REMOTE_USER'] $_SERVER['PHP_AUTH_USER'] $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] |
Heb ik geprobeerd in te stellen met de juiste gegeven en daarna te redirecten maar dat haalt niets uit.
Volgens mij moet ik bepaalde header instellen, kan dat kloppen?
[ Voor 36% gewijzigd door Navi op 30-08-2007 12:14 ]