[Vista] Activering

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 15:58

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Ik zit met een activerings probleempje bij Vista.

Moederbord is vervangen in pc van mn vader en nu moet ik windows weer opnieuw activeren door ff te bellen met MS en doorgeven dat er een ander moederbord in zit zodat ik een nieuwe sleutel krijg.

Het probleem wil de versie die ik nu gebruik nog 30dagen loopt en daarna pas die telefonische activering kan doen, waar ik niet echt zin in heb om dat over maand alsnog te doen.

Is er een mogelijkheid om dat scherm waar ik die activatie code kan oproepen en invullen net als bij XP?
Heb al zitten kijken bij die SLMGR codes maar daar kom ik niet echt bij hetgene wat ik zoek.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-03 09:50
Ik snap je probleem niet echt..
Je kunt toch gewoon bellen met microsoft en activeren?

Verwijderd

Woohooo schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:43:
Ik zit met een activerings probleempje bij Vista.

Moederbord is vervangen in pc van mn vader en nu moet ik windows weer opnieuw activeren door ff te bellen met MS en doorgeven dat er een ander moederbord in zit zodat ik een nieuwe sleutel krijg.

Het probleem wil de versie die ik nu gebruik nog 30dagen loopt en daarna pas die telefonische activering kan doen, waar ik niet echt zin in heb om dat over maand alsnog te doen.

Is er een mogelijkheid om dat scherm waar ik die activatie code kan oproepen en invullen net als bij XP?
Heb al zitten kijken bij die SLMGR codes maar daar kom ik niet echt bij hetgene wat ik zoek.
Binnen de 30 dagen moet je je activeren, na de 30 dagen zal Windows Vista niet meer te gebruiken zijn.

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Ja dat is hele punt, ik wil dit nu doen en niet over 30dagen.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-03 06:16
de vraag is eigenlijk hoe hij het activatiescherm tevoorschijn kan halen.

volgens mij kan je dat doen door naar Control Panel>System and Maintenance>System. onderaan de pagina die je dan krijgt (onder het kopje Windows activation) je dan te zien dat je Windows niet geactiveerd is en kan je mbv een button de activatie opstarten,

ik geloof dat het zo moet.

[ Voor 29% gewijzigd door dangerpaki op 30-08-2007 12:09 ]

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
startmenu -> "slui" in t zoekvenster intikken

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Lan-kabel eruit (of internet verbinding gewoon uitschakelen, dan activeren, dan zegt die dat die niet online kan activeren, selecteer je andere mogelijkheden en dan klik je op telefonisch activeren.

edit: wat hierboven staat kan ook, dan gaat die meteen naar het telefonisch activeren scherm

[ Voor 19% gewijzigd door tjtristan op 30-08-2007 12:08 ]

http://specs.tweak.to/15535

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Eh ja ik schaam me diep :(

Is geluk

rechtermuisknop deze computer en onderstaan staat het |:(

[ Voor 44% gewijzigd door Woohooo op 30-08-2007 12:08 ]