Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kasperky AV heeft diverse programma's geblokt

Pagina: 1
Acties:

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sinds gisteren heb ik een nieuwe virusscanner: Kaspersky AV.

Qua scannen, looks (onbelangrijk), prestatie bevalt hij tot nu toe goed alleen ik heb nu wel mijn eerste probleem.
Als ik nu voor het eerst een applicatie start sinds ik KAV heb geinstalleerd vraagt hij of ik het programma wil: Toestaan, blokkeren of toe wil voegen aan de lijst van vertrouwde programma's.

Nu heb ik gisteravond per ongeluk bij het opstarten van de PC een aantal belangrijke programma's geblokkeerd. Hieronder: DrWatson (omdat dit geblokkeerd is lijkt firefox niet meer te starten), logonui.exe (zegt me verder niks).

Nu moet ik deze programma's dus van hun status 'blokkeren' afhalen alleen ik heb geen idee hoe dat te doen. Ik heb al gezocht in het programma zelf en ook gegoogled maar ik vind geen oplossing.

Ik hoop dat iemand mij vertellen hoe ik deze programma's weer volledig toegang kan geven? :)

ps. het gaat om KAV v7.00

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
NVM.

Heb Kaspersky maar weer gedeinstalleerd en weer BitDefender geinstalleerd. Vind deze toch echt vele male fijner werken. Kaspersky maakt mijn PC zo sloom als ik weet niet wat en hij blokt alles :/

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05:50
monnick schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:45:
NVM.

Heb Kaspersky maar weer gedeinstalleerd en weer BitDefender geinstalleerd. Vind deze toch echt vele male fijner werken. Kaspersky maakt mijn PC zo sloom als ik weet niet wat en hij blokt alles :/
Dan moet je de volgende keer als je hem nog eens wilt proberen de PDM optie niet installeren. Dan krijg je veel van die "vervelende" meldingen niet.