je leest soms dat je van alles uit kan zetten in xp zodat hij de beste preformance levert. ik gebruik mijn pc puur voor muziek gaming msn etc. waar en wat zou ik allemaal kunnen uitzetten zodat mijn pc lekker snel blijft in xp?
Start MSconfig op en zet alles uit dat je gewoon niet gebruikt. Verder kun je ook de nodige services uitgooien die je niet nodig hebt. Kijk daar eerst eens naar en je bent al een heel eind.
Met degene boven me...Daarnaast mag je zelf ook wel op zoek gaan naar een eventueel antwoord op je vraag, hierover is meer dan genoeg behandeld.
Ik zou toch even wat doen met de opmerking die Spider.007 in "cou usage ; mem usage etc op desktop" maakte in het vervolg.
Je vraag is dusdanig beperkt dat je met een enkele Google opdracht of met de Search hier al meer dan genoeg info kan vinden om mee aan de slag te kunnen.
Verder lijkt het me ook verstandig dat je een betere topictitel verzint voor een volgend topic, want dat is toch het visitekaartje van je vraag..
En met de huidige stand van zaken betwijfel ik of je echt succes zal oogsten.
Je vraag is dusdanig beperkt dat je met een enkele Google opdracht of met de Search hier al meer dan genoeg info kan vinden om mee aan de slag te kunnen.
Verder lijkt het me ook verstandig dat je een betere topictitel verzint voor een volgend topic, want dat is toch het visitekaartje van je vraag..
En met de huidige stand van zaken betwijfel ik of je echt succes zal oogsten.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()