sony ht-ss1000

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 20:16
Ik zag vandaag in de bcc folder een sony losse componenten home theater set staan. Toen kwam ik ook weer uit bij de sony ht ss-1000. qua vormgeving vind ik dit een hele mooie set. Verder heb ik jaren een sony losse componenten set gehad waar ik erg tevreden over was qua geluid. Dus ik heb nu een voorkeur voor een sony set. Nu wil ik graag dat mijn home theatre set al wel hdmi heeft als er in de toekomst een nieuwe tv gekocht zou moeten worden. Nu heb ik dat nog niet dus vandaar nu mijn vraag: heeft de ss1000 ook een scart aansluiting (uitgang)? Ik heb al verschillende sites bekeken maar het nog niet kunnen vinden. ik heb nog een oude tv (1x scart aansluiting, verder stereo tulpaansluitingen) het tv geluid wil ik dan ook graag over de home theater heen laten gaan. Is dat mogelijk? ik kom niet uit de aansluitingen die genoemd worden.

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Maar die Sony ht-ss1000 die je op het oog hebt is helemaal geen beeldweergaver (DVD/CD speler), het is toch alleen een 'receiver', radio/versterker dus. Er moet een aparte beeldweergever (DVD speler) bij.
En ik ken (vrijwel) geen receiver die een scart uitgang heeft. Wees blij dat ie HDMI-uit heeft.....

Maw; nee, hij heeft geen SCART. Verder helemaal geen video uitgang (behalve dus HDMI). Er moet/hoort dus een aparte DVD speler bij en die hebben iha wel een SCART uitgang.

Buiten dat; er is gewoon een handleiding van dat ding te downloaden bij Sony, kan je alles bekijken/lezen.......