Gruwelijk gejatte Icoon!
Heel herkenbare foto's! Wat abstract, maar er komt een sfeer vanaf die mij absoluut aanslaat.
Mijn favoriet: Nummer 4.
misschien heb je een grotere versie van 4? please...
[ Voor 11% gewijzigd door thejoker80 op 30-08-2007 20:07 ]
Dag René!
thejoker80: Haha, dan hebben we vlak bij elkaar gewoond, ik woon nu meer richting de AHXL, maar eh hoe groot wil je hem? Zal er ff een wallpaper van maken, is alleen wel staand
Naja, kreeg geen fatsoenlijke wallpaper cut out, zet je scherm maar op z'n zijkant hoor
Viel spass iig
[ Voor 25% gewijzigd door RZor op 30-08-2007 21:07 ]
Gruwelijk gejatte Icoon!
Mijn dank is groot!RZor schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:45:
MuddyMagical: Thnx, wil die ook zeker als (canvas)print hebben voor in de slaapkamer.
Dag René!![]()
thejoker80: Haha, dan hebben we vlak bij elkaar gewoond, ik woon nu meer richting de AHXL, maar eh hoe groot wil je hem? Zal er ff een wallpaper van maken, is alleen wel staandFix wel wat.
Naja, kreeg geen fatsoenlijke wallpaper cut out, zet je scherm maar op z'n zijkant hoor
Viel spass iig
Wel benieuwd naar
Gruwelijk gejatte Icoon!
Vlissingen is een mooie stad.
Ik heb er nog 3 jaar gewoond tijdens mijn studie aan de HZ.
Ik vraag me af of 3 iets mooier wordt als er wat meer kleur in gestopt wordt, zoals de trap bij 2.
Misschien is 5 ook iets te vaal, maar misschien verlies je met een hoger contrast meer detail dan goed is.
foto 2 lijkt wel een hyperrealisme schilderij
"man is not truly one, but truly two,"
Verwijderd
Waar is trouwens foto 2 gemaakt? herken dat niet 123...
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Thnx, dat zijn de trappen van het Dijktheater. Die Blur van nummer 4, is niet meer aan te passen, is op f/1.8 genomen, heb helaas niet meer scherp voor jeAap schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:59:
Foto 2 en 3 zijn cool! Foto 4 iets minder, omdat ik die blur, wat minder sterk zou maken. Dus de 2e paal nog beter zichtbaar maken en de 3e lekker wazig zoals hij nu is. (maar ik heb niet echt foto kennis
)
Waar is trouwens foto 2 gemaakt? herken dat niet 123...
Voor de andere, thnx voor je comments
Gruwelijk gejatte Icoon!
Vind zelf foto 5 een goed shot, je had een mooie dag te pakken!
5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl
Ik zou foto 4 iets ruimer hebben genomen, je ziet de afwerking aan de bovenkant van't paalhoofd nu net een heel klein stukje, ik zou dus helemaal genomen hebben. Maar dat is mijn mening
Verwijderd
nee het is bij de vuurtoren aan de onderkant *bij de loodsensteiger* daar kan je de glooiïng op lopen en deze foto maken... Als ik het goed hebVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:44:
Is de laatste foto het hoekje bij de Gevangenentoren? Mooie hemels heb je er op! Dit is een stijl waar ik wel van kan houden. Ik krijg spontaan heimwee naar Vlissingen. Ik heb er dan ook 20 jaar gewoond.
Klopt, thnx voor jullie comments! Leuk om je eigen topic ineens wat verder bovenaan te zien staan.Pat-Skim schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:44:
[...]
nee het is bij de vuurtoren aan de onderkant *bij de loodsensteiger* daar kan je de glooiïng op lopen en deze foto maken... Als ik het goed heb
Zal er binnenkort eens wat bijzetten. Heb nog wat nieuwe. Als jullie willen...
Gruwelijk gejatte Icoon!