Toon posts:

[XP] HotKey ctrl-A verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoT leden,

Ik heb sinds gisteravond 22.46 het volgende probleem.

Mijn sneltoets, Ctrl-A is verdwenen van mijn computer.

Iemand enig idee hoe ik deze HotKey Terug krijg,

Bij voorbaat dank,
Kevin van't Ijssel

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Terugplakken op je toetsenbord :?

Zoals je bij het aanmelden hebt kunnen lezen in de Verkorte FAQ/Aanmeldingsvoorwaarden hebben we een paar huisregeltjes hier :)
Één daarvan is dat we graag zien dat je zelf ook al hebt geprobeerd een oplossing te vinden, een andere is dat we omwille van de duidelijkheid hier je Windows versie in de topictitel vermeld willen zien.

Welke Windows versie gebruik je dus, en wat heb je kunnen achterhalen in je eigen research?
Bijvoorbeeld: na een reboot? Installatie van een ander programma? Instellingen gewijzigd?

Dat voorkomt dat we allerlei glazen bollen tevoorschijn moeten trekken, en die zijn in short supply tegenwoordig ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:11
En heb je het over een specifieke applicatie (bijv. windows verkenner, notepad of word), of heb je heb je het overal :?

Verwijderd

Aangezien die het eerst aan mij vroeg kan ik jullie even een paar details geven.

Hij gebruikt Windows XP Pro, hij heeft er overal last van.
We hebben al allerlei instellingen gecontroleerd, waaronder taal instellingen en dergelijke.

Toetsenbord van usb port verwisseld.

Alles wat me te binnen schoot al. Ik ben wel benieuwd naar een eventuele oplossing.

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02 09:10
Reboot?

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies

The value is: NoWinKeys (DWORD Value)

Set to 1 = Hotkeys disabled. Set to 0 = Hotkeys enabled

[ Voor 92% gewijzigd door DarkTemple op 30-08-2007 09:55 ]