objectdock system tray

Pagina: 1
Acties:

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo,

Ik heb sinds kort objectdock plus. Hierin is het mogelijk om je systemtray ook in de balk te verwerken. Alleen krijg ik het totaal niet voor elkaar. ;(

Is er hier iemand die mij kan vertellen wat te doen om hem in mijn objectdock te krijgen??

en als er mensen zijn met een mooie look a like mac osx (leopard) desktop zou ik graag ook een keer een screenshot zien :P

alvast bedankt

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17

scorpie

Supra Addict

je zou rocketdock kunnen proberen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit aan de praat te krijgen? Wat heb je zelf al geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Spider.007 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:34:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit aan de praat te krijgen? Wat heb je zelf al geprobeerd?
Ik heb al geprobeerd om docks toe te voegen taps te krijgen (lukt trouwens ook niet) nieuwe werkbalken te maken en onder de "dock contents" "display system tray along with my incons" geen van allen had effect op mijn wens.

doe ik misschien iets fout of zie ik iets over het hoofd?

misschien begrijp ik het verkeerd, ik zal even uitleggen wat ik precies bedoel met system tray zodat jullie misschien kunnen zien of ik het verkeerd begrijp.

Met system tray bedoel ik het rechter gedeelte van de taakbalk met daarin het klokje van windows xp. hier zie ik ook mijn msn, nvidia, wireless, virusscanner, safely remove hw, ...... in. dit gedeelte wil ik over laten nemen door object dock als dat mogelijk is.