Vage topictitel eigenlijk, maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Wellicht dat het al eerder langs is gekomen, maar ik wil het toch nog even onder de aandacht schoppen. Is dit nog niet eerder gevraagd, dan vraag ik me werkelijk af waarom niet 
Kijk eens bovenaan de titel van dit draadje. Boven de rode lettertjes (voor de meesten van ons dan) zie je staan:
Stel, ik bekijk een topic in Categorie "Fotografie", met daarin de subfora FGA, FGW, FGS. Ik bekijk het PartyFotografie topic in FGA. Maar ik wil ook even een kijkje nemen in FGS. Nu moet ik helemaal terug naar de forum index, scrollen, zoeken naar FGS.
Bovenin staat dan ook:
Overigens kun je wel via de forum index op de categorie index komen, door op Fotografie te drukken (waarna je hier naartoe gaat: Fotografie
Dus, kan dat stukje er tussen? Of is dat onmogelijk? Zijn er bezwaren?
Kijk eens bovenaan de titel van dit draadje. Boven de rode lettertjes (voor de meesten van ons dan) zie je staan:
- GoT Index » React Bugs en Featurerequests » [Featurerequest] Categorie linkjes compleet maken
Stel, ik bekijk een topic in Categorie "Fotografie", met daarin de subfora FGA, FGW, FGS. Ik bekijk het PartyFotografie topic in FGA. Maar ik wil ook even een kijkje nemen in FGS. Nu moet ik helemaal terug naar de forum index, scrollen, zoeken naar FGS.
Bovenin staat dan ook:
- GoT Index » Fotografie Algemeen
- GoT Index » Fotografie » Fotografie Algemeen
Overigens kun je wel via de forum index op de categorie index komen, door op Fotografie te drukken (waarna je hier naartoe gaat: Fotografie
Dus, kan dat stukje er tussen? Of is dat onmogelijk? Zijn er bezwaren?
[ Voor 7% gewijzigd door Nik op 29-08-2007 20:46 ]