Hoi ik heb een HP deskjet printer die het verder goed doet maar ik heb een probleem als ik een Word-document wil afdrukken.Gewoon zwart-wit gaat prima maar als ik bijv de achtergrond van het bestand oranje of wat dan ook maak dan drukt ie gwoon zwart-wit af.Ook als je op afdrukvoorbeeld klikt dan laat ie wel de tekst zien maar de achtergrondkleur is verdwenen. Gewone tekeningen ingevoegd print ie wel weer af...iemand een idee?
Software van HP al opnieuw geinstalleerd? Cartridges gereinigd (al verklaart dat niet waarom t voorbeeld ook zonder kleur is, maar goed).
Wat heb je überhaupt zelf geprobeerd?
Wat heb je überhaupt zelf geprobeerd?
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om het op te lossen?
Instellingen van de printer/Word staan niet toevallig op zwart/wit? Kleuren patroon op? Is het überhaupt een kleurenprinter (oftewel, geef eens wat meer details over het type printer). Anders drivers eens opnieuw installeren of iets dergelijks?
Instellingen van de printer/Word staan niet toevallig op zwart/wit? Kleuren patroon op? Is het überhaupt een kleurenprinter (oftewel, geef eens wat meer details over het type printer). Anders drivers eens opnieuw installeren of iets dergelijks?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Kijk eens bij bestand, afdrukken, opties. Staat ook iets bij van inclusief achtergronden en afbeeldingen.
Ja hij drukt wel gewoon kleur af als ik bijv een dvd-hoesje afdruk.de cartridges zijn een maand of wat geleden vervangen. Drivers opnieuw geinstalleerd geen effect. tis een 5550 deskjet
Ik kan het bestand met de gekleurde achtergrond wel opslaan en als ik hem dan weer open laat ie de kleuren ook gewoon zien, maar zodra je wil afdrukken zijn de kleuren weg
Ik kan het bestand met de gekleurde achtergrond wel opslaan en als ik hem dan weer open laat ie de kleuren ook gewoon zien, maar zodra je wil afdrukken zijn de kleuren weg
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 19:12 ]